Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Mediació

Jornada de Pitch&Putt i mediació: la mediació al servei de les empreses

Dins el marc del projecte IN MEDIACIÓ 2022, s’ha dissenyat des de la Comissió de MEDIACIÓ del CICAC una jornada lúdico-formativa per al dia 1 de juliol de 2022, al camp de Pitch & Putt de Vallromanes.

• Data: 1 de juliol de 2022
  • Hora: 9 a 15.30  hores
  • Preu: 20€ (dinar inclòs)
  • Lloc: Camp de Vallromanes
  • Places limitades

Es tracta de promocionar la mediació entre el teixit empresarial i les seves assessories jurídiques i posar-los en contacte amb practicants de la mediació. És una sessió formativa diferent, que s’allunya de la formació clàssica, centrada en les relacions personals, institucionals i professionals vinculades a la mediació (especialment la mercantil) i que posarà en pràctica les tècniques de mediació, dins un marc i un joc que faciliten la posada en pràctica d’aquestes habilitats.

Aquesta formació està homologada pel Centre de Mediació de Catalunya corresponent a 5 hores de formació continuada en Mediació.

Para más información e inscripciones, visiteu el web del CICAC.

Jornada de Pitch&Putt i mediació: la mediació al servei de les empreses

Informació general