Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Notes de Premsa

CONVOCATÒRIA: L’ICAB presenta l’Institut I+DRET, un projecte pioner a Europa en investigació i innovació jurídiques

Serà en el marc d’una roda de premsa que tindrà lloc demà dimarts 19 d’octubre, a les 11h, a la seu del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona. L’acte es podrà seguir també de forma telemàtica.

Mon Oct 18 11:20:00 CEST 2021

Roda de premsa

• I+DRET és un clúster d’excel·lència en formació, investigació i innovació jurídiques que amplia de forma pionera l’activitat de la Corporació en matèria de ciència jurídica amb la voluntat d’aportar pensament i experiència als canvis de paradigma normatius i socials.

Barcelona, 18 d’octubre 2021. El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) presentarà demà dimarts 19 d’octubre, a les 11h,  l’Institut I+DRET, un projecte pioner a nivell europeu que neix arran de l’experiència d’aquesta Corporació en matèria de ciència jurídica i que pretén donar un nou impuls d’excel·lència en la formació, investigació i innovació jurídiques. L’objectiu principal és aportar pensament i innovació en els processos de canvi de paradigma normatius i socials.

Serà en el marc d’una roda de premsa en la qual intervindran Mª Eugènia Gay, degana del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, Jesús Sánchez, vicedegà de l’ICAB, Joaquim de Miquel, secretari del Col·legi, Yvonne Pavía, tresorera de la Corporació, Eugeni Gay, degà emèrit del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, i Javier Orduña, catedràtic de Dret Civil de la Universitat de València i ex magistrat del Tribunal Suprem.

* Es prega confirmació d’assistència  indicant nom i  cognoms del periodista, mitjà i mòbil de contacte a comunicacio@icab.cat

RODA DE PREMSA

Acte: