Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Notes de Premsa

CONVOCATÒRIA: Més de 50 professionals del món jurídic participen aquesta setmana al I Congrés d'Infància i Adolescència a Madrid

Organitzat pels Col·legis d'Advocats de Madrid i Barcelona i la Plataforma Família i Dret, l'objectiu d'aquesta trobada és reclamar l'especialització judicial en matèria de família, infància i capacitat

Mon Mar 22 15:15:00 CET 2021
  • L'esdeveniment tindrà lloc els dies 25 i 26 de març a la seu de Col·legi d'Advocats de Madrid i serà emès en streaming
  •  Per raons de caràcter sanitari, només els informadors gràfics podran cobrir l'esdeveniment de forma presencial, prèvia acreditació i fins a cobrir aforament

Barcelona, 22 de març de 2021.- Més de 50 professionals del món jurídic participaran els propers dies 25 i 26 de març al I Congreso de Infancia y Adolescencia, organitzat pels Col·legis d'Advocats de Madrid i Barcelona i la Plataforma Família i Dret. Jutges, advocats, lletrats de l'administració de justícia, fiscals, mediadors, pediatres socials, psicòlegs, psiquiatres, acadèmics, Cossos i Forces de Seguretat de l'Estat representats per Guàrdia Civil i activistes de la societat civil abordaran des de diferents àmbits la protecció dels nens, nenes i adolescents en els processos judicials.

Sota la presidència d'honor de S.M. la reina Leticia, el programa inclou deu sessions de debat en què juristes de totes les professions abordaran la necessitat de crear jutjats especialitzats en família, infància i capacitat a tot el territori nacional per garantir la protecció dels nens, nenes i adolescents.

A més, representants dels principals partits polítics i periodistes especialitzats en informació jurídica analitzaran en sengles taules rodones la possible discriminació a la ciutadania derivada de la manca d'especialització judicial en matèria de família.

El ministre de Justícia, Juan Carlos Campo; l'alcalde de Madrid, José Luis Martínez-Almeida; i la fiscal general de l'Estat, Dolores Delgado, seran els encarregats d'inaugurar la trobada al costat dels degans de l'Advocacia de Madrid i Barcelona, José María Alonso i Mª Eugènia Gay, i el president de la Plataforma Família i Dret, Xavier Abel. A la sessió de cloenda, els organitzadors donaran a conèixer un manifest amb les conclusions de la trobada.

L'esdeveniment tindrà lloc a la seu de Col·legi d'Advocats de Madrid i serà retransmès per streaming a través del canal de l'ICAM a YouTube. Per raons de caràcter sanitari, només els informadors gràfics podran cobrir l'esdeveniment de forma presencial, prèvia acreditació i fins a cobrir un aforament restringit com a conseqüència de la pandèmia.

Informació addicional i programa

Acreditacions i sol·licitud d'entrevistes
Per a sol·licituds d'entrevistes i acreditacions, contactar amb el departament de Comunicació de l'ICAM a través del correu electrònic gabinetdeprensa@icam.madrid  o el telèfon 91.788 93 80 Ext.1215

Comunicació ICAB comunicacio@icab.cat Tel. 650437845 // 661171111