Normativa | Comissió Normativa | Novetats Jurídiques | Novetats Jurídiques / Jurisprudència

DECRET LLEI 13/2022, de 25 d'octubre, de concessió d'un suplement de crèdit als pressupostos de la Generalitat de Catalunya per al 2022.(DOGC del 27 d’octubre de 2022)

Entrada en vigor: 28.10.2022

Mon Nov 21 16:52:39 CET 2022

L’aprovació d’aquesta disposició es justifica per les necessitats més grans de despesa de la Generalitat en l'àmbit sanitari, que fan imprescindible poder comptar amb un suplement de crèdit que es finançarà amb un increment dels ingressos tributaris i, per tant, no ha de suposar cap desviació respecte de la taxa de referència del dèficit establerta, d'acord amb l'actual context de regles fiscals suspeses.

Així, es concedeix un suplement de crèdit als pressupostos de la Generalitat de Catalunya per al 2022, per un import màxim de 376.000.000 euros a la secció pressupostària del Departament de Salut, servei SA01 Gabinet i SG de Salut, partida pressupostària D/430510000/4150/0032 Al Servei Català de la Salut.

La despesa derivada del suplement de crèdit acordat es finança amb els ingressos tributaris més alts previstos del pressupost del 2022.

[LLEIS APROVADES. PARLAMENT DE CATALUNYA]