Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort | Secretaria de Junta de Govern | Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort

La Fundació privada Sant Raimon de Penyafort atorga la cinquena edició del Premi Reconciliació a la Fundació Foment de l’Habitatge Social

La Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort, amb seu a l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, té per finalitats la difusió de la cultura jurídica, no únicament en els ambients i mitjans professionals sinó en la societat en general, i l’estudi tècnic i les realitzacions pràctiques per afavorir la protecció jurídica de les persones en situació de risc o vulnerabilitat i dels menors, així com en ordre a la reinserció social de les persones que hagin estat sotmeses a penes privatives de llibertat.

Wed Feb 08 21:00:00 CET 2023

Formen part del Patronat de la Fundació l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), el Consell dels Il·lustres Col·legis d’Advocats de Catalunya (CICAC), el Consejo General de la Abogacía Española (CGAE) i la Federació de Col·legis d’Advocats d’Europa (FBE).

El president de la Fundació és el Sr. Jesús M. Sánchez, degà de l’ICAB.

El 2018 la Fundació va instituir el Premi Reconciliació per guardonar persones o entitats que hagin destacat per una trajectòria que expressi els valors jurídics i socials que promou la Fundació.

El Patronat de la Fundació Sant Raimon de Penyafort, reunit en sessió de 30 de gener de 2023, ha atorgat per unanimitat la V Edició del Premi Reconciliació a la Fundació Foment de l’Habitatge Social (https://habitatgesocial.org/) en reconeixement i homenatge a la seva tasca desenvolupada des de 1990 per facilitar l’accés a l’habitatge a les famílies en situació d’exclusió social, amb especial atenció a les famílies amb menors i a les dones.

L’acte de lliurament d’aquest Premi tindrà lloc el proper divendres 10 de febrer de 2023, a les 17.30h, a la seu de l’ICAB en el marc de la Sessió Solemne organitzada per l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona per celebrar la seva Festivitat patronal de Sant Raimon de Penyafort.

Barcelona, febrer de 2023

Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort