Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Formació ICAB

Màster ICAB d'Especialització Jurídica en Dret dels Negocis (presencial i on-line). PROPERAMENT

L’objectiu principal del Màster de Dret dels Negocis que organitza l'Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) és la formació pràctica del/la jurista en totes aquelles àrees del Dret que avui en dia es consideren imprescindibles per a l’advocat/da mercantilista i d’empresa.

Thu Oct 05 14:00:00 CEST 2023

Partint de les tres àrees cabdals del Dret Mercantil -Dret de Societats, Dret de la Contractació i Dret de la Competència i de la Propietat Industrial i Noves Tecnologies-, el programa del Màster ICAB d'Especialització Jurídica en Dret dels Negocis tractarà de cobrir, també, altres aspectes més específics del Dret dels Negocis, sovint imprescindibles, com poden ser el Dret Concursal, el Dret Processal bàsic o el Dret Fiscal i Laboral més essencial.

El Màster en Dret dels Negocis de l'ICAB s’adreça principalment als advocats/des liberals i advocats/des d’empresa interessats en assolir un aprenentatge profund, actualitzat i pràctic de totes aquelles àrees del Dret que convergeixen i configuren el modern Dret dels Negocis.

El quadre docent està format, fonamentalment, per reconeguts advocats i advocades mercantilistes, professors universitaris i altres juristes amb una àmplia experiència en les seves respectives matèries, la qual cosa els hi permetrà donar una visió pragmàtica i realista dels temes analitzats.

El programa estarà format per 4 mòduls (societats; contractació mercantil; competència; publicitat; propietat industrial i intel·lectual, noves tecnologies; i aspectes processals, fiscals, laborals i penals)

El Comitè Científic d'aquest Màster en Dret dels Negocis el configuren: Daniel Vázquez Albert, catedràtic de Dret Mercantil de la Universitat de Barcelona; Mª Luisa Alarcón Elorrieta, advocada i Llicenciada en ADE (ICADE E-3) i Alejandro Payá Pujado.