Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) | Escola de Pràctica Jurídica (EPJ)

L'ICAB organitza un Postgrau en Protecció Internacional dels Drets Fonamentals amb la col·laboració de l'ICAM

L'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), amb la col·laboració de l'ICAM, engegarà al novembre la primera edició del Postgrau de Protecció Internacional dels Drets Fonamentals amb l'objectiu d'impulsar la carrera professional dels col·legiats i col·legiades a nivell internacional. Matrícula oberta!

Wed Nov 15 17:00:00 CET 2023

Al Postgrau s'examinaran les diferents vies de defensa dels drets fonamentals en l'àmbit de la Unió Europea, i l'eix central serà el Tribunal Europeu dels Drets Humans (TEDH) del Consell d'Europa i el Tribunal de Justícia de la Unió Europea. També hi haurà un bloc dedicat a les Nacions Unides i un quart bloc dedicat a l'Arbitratge ia la mediació.

La formació tindrà una durada de 300 hores entre l'assistència a classe i el treball individualitzat, combinant casos pràctics amb part teòrica.

El Postgrau es farà en modalitat on-line perquè els alumnes puguin seguir les classes a través del programa Zoom en l'horari establert (dilluns i dimarts, de 8.30 a 20.30 h).

PROGRAMA I INSCRIPCIONS ON-LINE

Sessió informativa el 24/10/2023, per ZOOM