Revista Jurídica de Catalunya (RJC) | Revista Jurídica de Catalunya

Presentat a l’ICAB el “Volumen XXII de la Revista de la Academia Puertorriqueña de Jurisprudencia y Legislación”

El dijous 30 de juny de 2022 ha tingut lloc al Pati de Columnes del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona la presentació del “Volumen XXII de la Revista de la Academia Puertorriqueña de Jurisprudencia y Legislación” en Homenatge al Dr. Santiago Mir Puig, Catedràtic de Dret Penal per la Universitat de Barcelona.

Thu Jun 30 20:00:00 CEST 2022

La presentació ha anat a càrrec del Dr. Jesús Silva.

L’acte ha estat presidit per la vicedegana del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, Susana Ferrer, el director de la Revista Jurídica de Catalunya, Eugeni Gay Montalvo, i el president de la "Academia Puertorriqueña de Jurisprudencia y Legislación", Antonio García Padilla, entre d’altres.