Compliance | Secció de Compliance

Ressenya sobre la ISO 37.301: 2021, Sistemes de gestió de compliment: Requisits amb orientació per sumi ús

A l'abril s'ha publicat el nou estàndard ISO 37.301 sobre Sistemes de Gestió de Compliance, que estableix els requisits i proporciona orientació per establir, desenvolupar, implementar, avaluar, mantenir i millorar un sistema de gestió de COMPLIANCE, eficaç dins de l'Organització, mitjançant l'adopció de l'estructura d'alt nivell (HLS).

Fri May 07 10:57:06 CEST 2021

Aquest estàndard ve a substituir la ISO 19600, diferenciant-se bàsicament del seu predecessor en dos aspectes importants: és de caràcter general, cada organització ha de decidir quines concretes àrees de compliment volen gestionar sota l'estructura proposada per l'estàndard, i és certificable.

És aplicable a tot tipus d'organitzacions amb independència de la seva grandària, activitat i del seu caràcter públic o privat.

Link a la web de la ISO https://www.iso.org/standard/75080.html

El pròxim 13 de maig a les 16:00h està prevista una webinar sobre la ISO 37301, amb N'Alain Casanovas, Vocal de la Secció de Compliance de l'ICAB