Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) | Titulars

Simulacions de judicis de l'EPJ de l'ICAB a l’Escola Judicial

Com cada any, l’Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) ha organitzat aquest dilluns, 15 de maig de 2023, la primera de les tres jornades de simulacions de judicis previstes amb l'Escola Judicial de la ciutat, a Vallvidrera.

Mon May 15 00:00:00 CEST 2023

A més de l'EPJ-ICAB, a les simulacions de pràctica jurídica han participat les EPJs de diferents llocs d’Espanya, com la del Col·legi de l'Advocacia de Biscaia, ICA Àlaba, ICA Badajoz, Col·legi d'Advocats de Lleida i ICA Càceres, així com jutges de la propera promoció.

Les següents simulacions d'enguany està previst que es realitzin els dies 22 i 23 de maig de 2023.

Magnífica iniciativa en què, des de fa anys, l'EPJ del Col·legi hi partipa activament, i que representa una bona ocasió per a tot l’alumnat, tant per posar-se en situació amb models de casos reals, com per familiaritzar-se amb la pràctica professional i per aplicar els amplis coneixements adquirits al llarg del Postgrau.

• Comissió de Cultura / Seccions | Formació ICAB

Jornada de Portes Obertes de Formació ICAB 2024!

T’esperem a la Jornada de Portes Obertes de Formació ICAB, el dijous 18 d’abril de 2024, a partir de les 10h, al Centre de Formació.
  • Titulars

Diputats/des de Guàrdia ICAB

Podeu consultar el calendari dels Diputats de Guàrdia del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) de cada mes, actualitzat, a la pàgina web col·legial. El trobareu a EL COL·LEGI>CONEIX EL COL·LEGI>Diputats/des de Guàrdia.
  • Titulars

La CRAJ informa: Informació sobre les eines Judicials del Territori Ministerio

La Direcció General de Transformació Digital de l'Administració de Justícia informa que s’amplia el número màxim de elements descarregables a través del visor d’Expedients Judicials.