Departament Internacional ICAB

Webinar de la New York State Bar Association els dies 28 i 29 d’abril de 2023: “Deep dive into the metaverse and WEB3”

La NYSBA, New York State Bar Association, amb la col·laboració del nostre Col·legi i altres Institucions internacionals, ha organitzat un webinar sobre “Deep dive into the metaverse and WEB3”, que tindrà lloc els dies 28 i 29 d’abril de 2023.

Thu Apr 13 10:52:00 CEST 2023

Els col·legiats/des de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) tenen un descompte de la inscripció, 150 $, tenint en compte el Conveni d’Agermanament que tenim subscrit amb la NYSBA.

El codi descompte és: GUESTMT41.

Per a més informació, consulteu el flyer de la jornada.