XIV Edició del Curs d'Especialització en Arbitratge (modalitat on-line) 2024

El XIV Curs d'Arbitratge on-line, organitzat per Advocacia de Màlaga, Il·lustres Col·legis d'Advocats de València, Advocacia de Biscaia i Barcelona, ​​té com a finalitat oferir una formació específica en aquesta matèria, que permeti a l'alumnat que el cursi adquirir un coneixement en profunditat sobre aquesta via de solució de conflictes, dotant-los de les habilitats necessàries per intervenir com a lletrats de part o com a àrbitres en procediments arbitrals. El curs es desenvoluparà del 6 de maig al 24 de novembre de 2024.

Fri Apr 12 00:00:00 CEST 2024

Aquesta activitat formativa és fruit de la col·laboració que mantenen entre si els Col·legis esmentats, per al foment i la difusió de l'arbitratge.

Aquestes institucions, amb una experiència dilatada en aquest àmbit, són plenament conscients dels diversos avantatges que pot aportar aquesta modalitat de solució de conflictes i consideren primordial proporcionar una docència de qualitat que augmenti el coneixement d'aquesta matèria pels professionals jurídics.

D'altra banda, el curs té una orientació eminentment pràctica, facilitada pel quadre de professors que l'integren, tots coneixedors de la realitat quotidiana de l'arbitratge.

Inscripció i matrícula

La matrícula estarà oberta fins al dia 26 d'abril de 2024 a les 08:00 hores i s'haurà de fer a través de la pàgina web de l'ICAV, a l'apartat de "Formación → Oferta Formativa".

Només s'admetrà la baixa al curs amb devolució de la matrícula satisfeta quan aquesta baixa sigui comunicada per escrit al correu formacion2@icav.es, com a data límit, el 26 d'abril de 2024 a les 08:00h.

Per a més informació, consulteu el document adjunt.