Inaugurat el Curs intensiu de Management per a Advocats i Advocades 2021

Comisión de Cultura / Formación | Formación ICAB

Inaugurat el Curs intensiu de Management per a Advocats i Advocades 2021

La diputada de la Junta de Govern de l’ICAB i tresorera, Yvonne Pavía, ha inaugurat aquest dimarts, 5 d’octubre de 2021, la nova edició de Curs intensiu de Management per a l’Advocacia 2021, que es desenvoluparà fins al dimarts 2 de novembre.

Tue Oct 05 00:00:00 CEST 2021

La primera sessió del programa ha estat impartida per Eugènia Navarro, enginyera química i consultora d'estratègia i màrqueting jurídic. La seva ponència s'ha centrat en "Per què necessites una estratègia i un pla de màrqueting?" i ha estat un autèntic èxit entre els i les assistents.

Sobre el curs

La professió de l’advocacia està canviant a un ritme vertiginós. Si haguéssim d'assenyalar una època en què la professió d'advocat/da i els despatxos estan canviant, segurament seria la que ara estem vivint, especialment amb la crisi originada pel COVID-19. I seguirà transformant-se de manera accelerada per adaptar-se a les noves necessitats del mercat.

Aquest curs aporta idees i eines de gestió que ajudaran els despatxos a adaptar-se, preparar-se per al futur i augmentar la seva competitivitat.

Els advocats/des assistents aprendran tècniques per a millorar la seva visibilitat, augmentar la seva capacitat de generar negoci i rendibilitat i estratègies adequades de creixement.

El Curs intensiu de Management s’estructura en 8 sessions que aborden les diferents àrees de gestió a un despatx d’advocats/des:

• per què es necessita una estratègia i un pla de màrqueting;
  • captació i fidelització de clients: la venda de serveis jurídics;
  • què cal per ser més eficient
  • com i què s’ha de comunicar;
  • com liderar el projecte des del talent;
  • per què apostar per la innovació i la tecnologia;
  • quins indicadors s'han d'utilitzar i mesurar per establir processos de millora
  • protecció de dades i seguretat en el despatx

Més informació i programa detallat.