Sant Raimon de Penyafort

Obra de Teatre #SantRaimon23: “Sobre el fenomen de les feines de merda” - ENTRADES EXHAURIDES

El divendres 27 de gener de 2023, a les 21h, tindrà lloc a  la Sala d’Actes de la seu col·legial (Mallorca, 283, Barcelona) la tradicional obra de teatre de Sant Raimon de Penyafort.

TÍTOL

“Sobre el fenomen de les feines de merda”, de Joan Yago i La Calòrica

SINOPSI

«En els darrers anys ha nascut una classe sencera de treballadors assalariats que quan es trobin amb un vell amic a una festa intentaran evitar a tot preu parlar sobre a què es dediquen. Dona’ls una mica d’alcohol i en menys de cinc minuts llançaran terribles diatribes sobre com d’inútil, avorrida i profundament estúpida és la feina que fan. Com podem ni tan sols començar a parlar de dignitat laboral quan estem invertint vuit hores del nostre dia en fer una feina que no hauria d’existir? Com podem no sentir aquesta barreja de tristesa i ressentiment?»

El grup de Teatre de l’ICAB presenta aquesta comèdia d’una de les companyies més important de l’actual escena catalana: La Calòrica. Riureu, reflexionareu i acabareu de decidir si la vostra feina és, era o serà una merda…

DIRECCIÓ

Jordi Vidal, Oriol Guinart i Enric Cambray

REPARTIMENT

Fanny Aleixendri, Oscar Avila, Rosa Barberà, Mercè Boltañà, Borja Fumadó, Marta Insúa, Sònia Salvador, Jesús Galán, Ana Gila, Sílvia González, Dani Martín, Raquel Mingorance, Helena Mora, Concha Perez, Kiko Peyró, Francisca Sanchez, Núria Solé i Luz Vila.

Amb la col·laboració especial de: Montserrat Serrallonga i Montse Guillemot

PREU ENTRADES: 5 euros + IVA