Servei d'Orientació Jurídica - Punts SOJ - SOM

Serveis a la ciutadania

Servei d'Orientació Jurídica i Mediadora - Punts SOJ - SOM

Servei públic i gratuït d'atenció personalitzada i de caràcter presencial que té com a finalitat proporcionar un primer consell orientador sobre el tema plantejat pels usuaris i les usuàries i informar sobre la viabilitat d'anar als tribunals i de recórrer a les vies alternatives de resolució de conflictes.

· Adreci's a qualsevol dels punts SOJ que s'indiquen al final d'aquesta pàgina (apartat CONTACTES)

Per rebre atenció al SAIER, s'ha de sol·licitar cita a través de la web http://ajuntament.barcelona.cat/cita/saier. L'atenció es realitzarà de forma telefònica a partir de la data programada. No s'ha d'assistir en persona a l'oficina.

Si es troba en una situació d'urgència social o jurídica, o en altra situació de vulnerabilitat, i no pot esperar a la cita, pot anar a la seu del SAIER al c/Tarragona, nº 141, de dilluns a dijous, de 9.00 a 13.00, i divendres, de 10.30 a 13.00, perquè es valori el seu cas.