Fundació degà Ignasi de Gispert | Fundació Ignasi de Gispert

Aquest Sant Jordi 2024 regala la rosa solidària de xocolata de la Fundació degà Ignasi de Gispert

Amb motiu de la propera celebració de la festivitat de Sant Jordi 2024, la Fundació privada degà Ignasi de Gispert posarà a la venda roses de xocolata a 3 euros per unitat, per recaptar fons per a l’Obra Social que realitza en benefici de l’advocacia.

Tue Apr 23 07:30:00 CEST 2024

Les roses es podran comprar a l’estand situat al xamfrà del Palauet Casades, seu històrica de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB).

Amb aquesta campanya, la Fundació Privada degà Ignasi de Gispert vol aconseguir fons per continuar la important tasca social en benefici de l’advocacia que es troba en situació vulnerable i alhora cercar la complicitat de les persones, entitats, empreses i institucions que vulguin promoure la seva solidaritat a través de la Fundació.

Pots conquistar el seu cor i el seu paladar amb les roses de la Fundació degà Ignasi de Gispert!

Us esperem el proper 23 d’abril a l’ICAB.