Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona) | Grup de l'Advocacia Jove (GAJ)

Concorregut Afterwork del GAJ al Círculo Ecuestre

Especial Afterwork del Grup de l'Advocacia Jove de Barcelona (GAJ) i la Procura Jove de l’Il·lustre Col·legi de Procuradors de Barcelona (ICPB) al Círculo Ecuestre el dijous 4 de maig de 2023, amb més de 150 assistents.

Thu May 04 00:00:00 CEST 2023

L’acte ha estat organitzat per la Comissió de Noves Iniciatives del Círculo Ecuestre per obrir les portes de casa seva a l’Advocacia i a la Procura Jove de Barcelona.

Amb activitats com aquesta, el GAJ de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) continua treballant per establir aliances entre la societat civil de la ciutat!