Convocatòria d’Assemblees Generals Ordinària i Extraordinària per a l’11 d’abril de 2024
De conformitat amb el que disposen els articles 56è, 57è, 58è i 59è dels Estatuts de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona i altres normes concordants, la Junta de Govern, en sessió ordinària de 5 de març de 2024, ha acordat la convocatòria d’Assemblea General Ordinària i tot seguit d’Assemblea General Extraordinària per a l’11 d’abril de 2024, a les 13.00 h, a la seu col·legial (carrer Mallorca, 283 de Barcelona i dependències annexes), amb l’ordre del dia següent:
ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA
ORDRE DEL DIA
Primer.- Examen i aprovació, si escau, de la gestió anual de la Junta de Govern, la memòria d’activitats, els estats financers i la liquidació del pressupost corresponents a l’exercici 2023.
Segon.- Examen i aprovació, si escau, del pressupost ordinari de la Corporació i de les quotes col·legials per a l’exercici 2024.
Tercer.- Informe sobre les activitats i actuacions del defensor de la persona col·legiada durant el 2023.
Quart.- Torn obert de paraules.
Cinquè- Nomenament de tres persones interventores, entre les assistents a l’Assemblea, per a l’aprovació i la signatura de l’acta.
ASSEMBLEA GENERAL EXTRAORDINÀRIA
ORDRE DEL DIA
Primer.- Ratificació, si escau, de la proposta efectuada per la Junta de Govern de nomenament del lletrat senyor Joan Maria Xiol Quingles com a defensor de la persona col·legiada per a un nou mandat.
Segon.- Nomenament de tres persones interventores, entre les assistents a l’Assemblea, per a l’aprovació i la signatura de l’acta.
Les assemblees es podran seguir per videostreaming en directe a través de la pàgina web col·legial.
Es convoca totes les persones col·legiades.
Barcelona, 5 de març de 2024
El secretari
Joaquim de Miquel Sagnier
___
Nota: D’acord amb l’article 59è dels Estatuts col·legials, des de l’endemà de l’acord de convocatòria de les Assemblees fins al dia en què es duguin a terme, la documentació relativa a les Assemblees Generals Ordinària i Extraordinària estarà a disposició de les persones col·legiades al Servei d’Atenció Col·legial (c/ Mallorca, 283, planta baixa, horari de 9.00 a 18.00h, de dilluns a dijous i de 9.00 a 15.00 h els divendres). Igualment, pot consultar-se a la pàgina web del Col·legi (www.icab.cat).
Fins al 14 de març de 2024 es podran presentar propostes o esmenes signades, com a mínim, per cinquanta persones col·legiades, amb els requisits establerts a l’article 60è dels Estatuts col·legials. Fins al 19 de març de 2024 les persones col·legiades podran presentar peticions escrites d’informació referides als assumptes de l’ordre del dia (article 61è dels Estatuts col·legials).Les propostes o esmenes i les peticions escrites d’informació es podran presentar davant del Registre General de l’ICAB (c/ Mallorca, 283, planta baixa, horari de 9.00 a 20.00 h, de dilluns a divendres) o per correu electrònic a l’adreça assemblea@icab.cat.
Documents
-
Col·legi4943.9853515625 Kbpdf
Memòria Anual ICAB 2023
-
Col·legi6403.791015625 Kbpdf
Estats Financers Auditats ICAB 2023
-
Col·legi3341.1640625 Kbpdf
Liquidació pressupuestària ICAB 2023
-
Col·legi3071.318359375 Kbpdf
Pressupost ICAB 2024
-
1469.9033203125 Kbpdf
-
Col·legi1558.9560546875 Kbpdf
Quotes ICAB 2024
-
264.1484375 Kbpdf
Contacte
-
Secretaria de Junta de Govern
-
Mallorca, 283
08037 Barcelona , Barcelona (Espanya) - 93 601 12 28 / 93 496 18 80
- Fax: 93 487 15 70
- secretariadejunta@icab.cat
-
Mallorca, 283