Inici pla de treball EAP d'Igualada a partir de l'1 d'octubre de 2021
La Direcció General de Modernització de l’Administració de Justícia ha comunicat que a partir del proper 1 d’octubre de 2021, “dues gestores i dues tramitadores processals i administratives de l’Equip d’Actuació Prèvia (EAP) donaran suport en les actuacions preparatòries i d’adaptació al nou model organitzatiu al partit judicial d’Igualada”.
Segons expliquen, hi haurà dues fases del pla de treball. Durant la primera fase, que tindrà una durada de cinc mesos (d’octubre 2021 a febrer 2022) l’equip donarà suport “als cinc jutjats de primera instància i instrucció amb l’objectiu d’impulsar la tramitació dels procediments d’execució que determini la Secretaria Coordinadora de Barcelona amb la finalitat de minimitzar l’impacte de les actuacions prèvies a la implementació de l’oficina judicial i donar suport durant l’adaptació al nou model”.
La segona fase del pla de treball s’iniciarà un cop s’implementi l’oficina judicial el dia 1 de març de 2022 i l’equip donarà suport, durant els dos mesos següents, "a les unitats i/o serveis de l’oficina judicial segons les necessitats que es valorin a partir de la implementació i en els termes que estableixi la secretària coordinadora provincial de Barcelona".
Més informació sobre l’Oficina Judicial a:
- Intranet de l’Administració de Justícia: https://espai.justicia.gencat.cat/Administracio-justicia/Que-em-cal-saber/Oficina-judicial/Pagines/default.aspx
- Web de l’Administració de Justícia: http://justicia.gencat.cat/ca/ambits/administracio-de-justicia/oficina-judicial
Igualment, es poden enviar dubtes i/o suggeriments a oficinajudicial.dj@gencat.cat
Contacte
-
Delegació d'Igualada
-
Passeig de Mossèn Jacint Verdaguer, 113 Edifici Jutjats (planta baixa)
08700 Igualada, Barcelona (Espanya) - 93 805 05 91
- Fax: 93 803 06 46
- igualada@icab.cat
- HORARI D'ATENCIÓ AL PÚBLIC: De dilluns a divendres, de 9.30 a 13h
-
Passeig de Mossèn Jacint Verdaguer, 113 Edifici Jutjats (planta baixa)