Comissió de Protecció dels Drets dels Animals | Comissió de Protecció dels Drets dels Animals

L’ICAB, present a l’acte de lliurament dels Premis VETS

En representació de l’ICAB, la diputada de la Junta de Govern responsable de la Comissió de Protecció dels Drets dels Animals, Carmen Valenzuela, ha assistit a l’acte de lliurament dels Premis VETS que el Col·legi Oficial de Veterinaris de Barcelona ha celebrat el dimecres 15 de febrer de 2023 a l’Auditori Axa.

Thu Feb 16 09:55:03 CET 2023

Els premis VETS tenen com a objectiu homenatjar els millors professionals i iniciatives de l’àmbit veterinari de l’any 2022 en diferents categories: Iniciativa Pública, Seguretat Alimentària, Ajuda i Assistència, Protecció Animal, Ramaderia, Recerca, Periodisme i Divulgació, Talent Universitari, One Health, Trajectòria Professional, Clínica Veterinària. A més, s’ha atorgat també el Premi Honorífic del COVB.

La periodista Anna Boadas ha presentat l’acte, que ha estat amenitzat pel grup de jazz i swing The Swing Cats.

Convé recordar que el Col·legi de l'Advocacia de Barcelona va crear l'any 2002 la Comissió de Protecció dels Drets dels Animals, pionera en tot l'Estat, per tal amb de promoure l'equiparació de la legislació autonòmica i estatal amb la d'altres països de la Unió Europea pel que fa a la protecció d'animals.