Àrea personal

Número de col·legiat/ada o usuari ICAB / DNI / Email
cercador de professionals
Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Formació ICAB

Últimes places per al Programa "Desenvolupament per a Directives. Dones en el Consells d'Administració. Edició 2022"

El curs es desenvoluparà EN FORMAT PRESENCIAL del 7 de març al 6 de juliol de 2022, de 14 a 16 h, els dilluns i dimecres.

02/03/2022

Es tracta d'una formació organitzada pel Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) adreçada a Advocades, Llicenciades, Graduades que vulguin formar part d'un Consell d'Administració amb èxit.

El seu objectiu és proporcionar un marc conceptual, l'enfocament específic i les eines necessàries per exercir el càrrec en un Consell d'Administració de la manera més eficaç. Reforçar les competències i els coneixements i incorporar les noves perspectives de la dona consellera d'empresa.

Sessions presencials de dues hores de caràcter teòric-pràctic impartides per professorat especialitzat.

MÉS INFORMACIÓ, PROGRAMA I INSCRIPCIONS

També et pot interessar

• Mesurar com s'utilitza la pàgina web.
  • Habilitar la personalització de la pàgina web.
  • Per a funcions de publicitat, màrqueting i xarxes socials.