Sol·licitud de canvi d'oficina de la Tresoreria General de la Seguretat Social (TGSS)
Descripció:
Es gestionen davant de la Subdirección Provincial de Gestió Recaudatoria de la Tresoreria General de la Seguretat Social les sol·licituds de canvi d’oficina de la Tresoreria General de la Seguretat Social assignada a un advocat/da, membre del Col·legi i donat d’alta al sistema RED, per a la realització dels tràmits d’inscripció d’empreses i afiliació, així com d’altes i baixes dels treballadors per compte propi.
Passes a seguir:
1.- Presentar la sol·licitud de l’advocat/da col·legiat/da en què interessa la gestió del Col·legi davant de la Tresoreria General de la Seguretat Social per aconseguir el canvi de l’oficina de la Tresoreria General de la Seguretat Social assignada.
2.- Tramesa des del Col·legi a la Subdirección Provincial de Gestió Recaudatoria de la TGSS.
3.- Un cop la Subdirección Provincial de Gestió Recaudatoria de la TGSS comunica al Col·legi l’acceptació o denegació de la sol·licitud, el propi Col·legi informa el col·legiat/da de la decisió de la Tresoreria General de la Seguretat Social.
Documentació necessària per a sol·licitar el servei:
Sol·licitud de l’interessat/da amb indicació de nom i cognoms, número de col·legiació, número d’autorització d’alta en el sistema RED i oficina/es de la Tresoreria General de la Seguretat Social a la qual es vol ser assignat.
La sol·licitud es pot fer arribar al Col·legi de manera presencial al Carrer Mallorca, 283, per correu electrònic a secretariadejunta@icab.cat ,per fax al núm. 93 487 15 70 o per correu ordinari.
Departament responsable
Secretaria de Junta de Govern
Documents
-
Servei d'Atenció Col·legial (SAC)149.9326171875 Kbpdf
Canvi oficina Tresoreria General de la Seguretat Social (TGSS)