Secretaria de Junta de Govern | Premis i Beques | Premis, Beques i Subvencions

Atorgats el Premis Ferrer Eguizábal 2021 sobre Dret Civil català i sobre el principi de transparència i el contracte d’assegurança

Els Premis Jurídics Ferrer Eguizábal van ser instituïts el 1981 pel Sr. Lluís Ferrer Eguizábal, qui va ser advocat, periodista i cap de la Secció d’Hisenda de l’Ajuntament de Barcelona, mitjançant la Fundació que porta el seu nom i que vol promoure la investigació i l’estudi jurídic.

Mon Jan 31 08:01:00 CET 2022

El 2021 l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) ha convocat els Premis Jurídics Ferrer Eguizábal següents:

Premi Ferrer Eguizábal 2021 a la millor monografia sobre Dret civil català

El Jurat del Premi Ferrer Eguizábal Edició Ordinària 2021 destinat a guardonar la millor monografia sobre Dret civil català, integrat pel Sr. Eudald Vendrell Ferrer, acadèmic electe de l’Acadèmia de Jurisprudència i Legislació de Catalunya, pel Sr. Miquel Serra i Camús, president de la Secció de Dret civil de l’ICAB, pel Sr. Ramon Casanova Burgués diputat de la Junta de Govern de l’ICAB i per la Sra. Núria Flaquer Molinas, diputada de la Junta de Govern de l’ICAB, reunit en sessió de 26 de gener de 2022, ha adoptat l’acord següent:

Atorgar el Premi Ferrer Eguizábal 2021 a la millor monografia sobre Dret civil català a:

• Sra. Mònica Sumoy Gete-Alonso per la seva obra “Reptes, reflexions i recomanacions per feminitzar la redacció de les lleis civils catalanes i construir una societat inclusiva”.

El lliurament d’aquest Premi tindrà lloc el proper 3 de febrer de 2022, a les 12 h, al Saló d’Actes de l’ICAB en el marc d’una de les sessions organitzades amb motiu de la Festivitat patronal de Sant Raimon de Penyafort.

Premi Ferrer Eguizábal Edició Extraordinària 2021 al millor projecte d’investigació sobre el principi de transparència i el contracte d’assegurança

El Jurat del Premi Ferrer Eguizábal Edició Extraordinària 2021 al millor projecte d’investigació sobre el principi de transparència i el contracte d’assegrança, integrat pel Sr. Jesús M. Sánchez García, degà de ll·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), pel Sr. Javier Plaza Penadés, director de la càtedra Jorge Muñoz de transparència, segona oportunitat i Dret concursal de la Universitat de València, pel Sr. Carles García Roqueta, diputat de la Junta de Govern de l’ICAB i per la Sra. Cristina Vallejo Ros, advocada i coordinadora de Formació de l’ICAB, reunit en sessió de 28 de gener de 2022, ha adoptat l’acord següent:

Atorgar el Premi Ferrer Eguizábal al millor projecte d’investigació sobre el principi de transparència i el contracte d’assegurança a:

• Sra. Paola N. Rodas Paredes pel seu projecte d’investigació “El papel de la transparència contractual en la información del contrato de seguro”.

Barcelona, 31 de gener de 2022

• Biblioteca | Novetats Jurídiques / Jurisprudència | Premis, Beques i Subvencions

Subvencions, premis i beques del 22 al 28 de març del 2024

La Biblioteca de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) recopila cada setmana els premis, beques i subvencions que poden resultar d'interès per a les persones col·legiades.
  • Titulars

Diputats/des de Guàrdia ICAB

Podeu consultar el calendari dels Diputats de Guàrdia del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) de cada mes, actualitzat, a la pàgina web col·legial. El trobareu a EL COL·LEGI>CONEIX EL COL·LEGI>Diputats/des de Guàrdia.
  • Premis i Beques | Premis, Beques i Subvencions

Concurs Contes d'Advocats/des. Edició XXV (2024)

El termini de presentació de contes serà fins al 28 de juny de 2024.