Notes de Premsa

CONVOCATÒRIA: L’ICAB acull la presentació de l'"Informe alternatiu al Comitè dels Drets del Nen de Nacions Unides sobre el grau de compliment de la Convenció dels drets dels infants a Mèxic"

Aquest document, elaborat per l'entitat no governamental "Red de los Derechos de la Infancia en México", es donarà a conèixer demà divendres, 16 de febrer de 2024, a les 12h, al Palauet Casades, seu de l’advocacia barcelonina.

Thu Feb 15 12:39:27 CET 2024

L'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) acollirà demà divendres, 16 de febrer, a les 12h, la presentació de l'"Informe alternatiu al Comitè dels Drets del Nen de Nacions Unides sobre el grau de compliment de la Convenció dels drets dels infants a Mèxic”.

Aquest acte, impulsat per la Secció de Dret de la Infància i de l'Adolescència de l'ICAB, serà presentat pels advocats Xavier Campà i Xavier Puigdollers, president i membre, respectivament, d’aquesta Secció.

L'entitat no governamental "Red de los Derechos de la Infancia en México",  que agrupa més de 80 entitats de la societat civil en 18 estats de Mèxic, ha elaborat aquest informe, que proporciona una avaluació actualitzada de la situació dels drets de la infància i l'adolescència a Mèxic.

Aquest document es basa en informació específica, fiable i objectiva, provinent d'actors no estatals, com ara organitzacions de la societat civil, persones de l'acadèmia, així com de fonts oficials.

Tania Ramírez Hernández, directora executiva de la “Red de los Derechos de la Infancia en México”, farà la presentació d’aquest document. En finalitzar l’acte, es facilitarà als mitjans de comunicació l’informe en versió digital.

Durant aquest mes de febrer s’està presentant aquest informe a diverses ciutats i capitals europees.

* Els mitjans interessats en seguir aquest acte han de confirmar assistència a comunicacio@icab.cat

Acte: L’ICAB acull la presentació de l'"Informe alternatiu al Comitè dels Drets del Nen de Nacions Unides sobre el grau de compliment de la Convenció dels drets dels infants a Mèxic”

Dia: Divendres, 16 de febrer de 2024, a les 12h.

Lloc: Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (Mallorca 283) – Sala de Recepcions