Alumni EPJ

Celebrada al Pati de Columnes de l'ICAB la segona Festa Alumni EPJ

Magnífica vetllada a l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona amb ocasió de la segona Festa Alumni EPJ celebrada al Pati de Columnes! Una excel·lent oportunitat per al retrobament entre professors i alumnes de l'Escola de Pràctica Jurídica de l'ICAB!

Fri Apr 21 22:00:00 CEST 2023

La Festa Alumni EPJ ha tingut lloc el divendres 21 d'abril de 2023 al Palauet Casades i ha estat presidida pel degà, Jesús M. Sánchez, i el diputat de la Junta de Govern Carles Garcia Roqueta

Tots els assistents han pogut escoltar de primera mà les experiències professionals dels reputats advocats penalistes Juan Carlos Zayas i Olga Tubau, a més de gaudir de la música d'un DJ que ha animat la trobada.

No han faltat a la cita els degans emèrits Oriol Rusca, Mª Eugènia Gay, Sílvia Giménez-Salinas, Josep M. Balcells i Jaume Alonso-Cuevillas.

Tampoc, els professors Pol Olivet, Carmen Sánchez, Marta Legarreta, Lluís Rodríguez Pitarque, Albert Jané i Carlos Echavarri, entre d’altres.

L'EPJ és un dels nostres emblemes, que suma més de 50 anys formant advocats i advocades, des del rigor, la constància i la inquietud, per tal de donar un servei essencial per a la ciutadania, basat en l’excel·lència!

L’Alumni EPJ és la comunitat integrada per antics alumnes de l’Escola de Pràctica Jurídica de l’ICAB, de totes les promocions.

Gràcies per acompanyar-nos!

#AlumniEPJ