Àrea personal

cercador de professionals
Associació Intercol·legial | Notes de Premsa

Comunicat de la Comissió de Dones i d’Igualtat de l’Associació Intercol·legial

La Comissió de Dones i d’Igualtat de l’Associació Intercol·legial de Col·legis professionals de Catalunya, que compta amb més de 150.000 dones col·legiades, felicita la Selecció Espanyola de futbol femení per la consecució del Campionat del Món i alhora es solidaritza i dona suport a tot l’equip per la violència masclista de la qual pugui haver estat víctima durant els darrers anys per part de tècnics i directius de la Federació Espanyola de Futbol, per accions directes o per omissions, així com per la lamentable agressió forçada a la jugadora Jenni Hermoso.

Mon Aug 28 11:45:03 CEST 2023

Dues de les finalitats de l’Associació Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya són actuar com a interlocutora amb les administracions i estudiar reforçar les qüestions que afectin el col·lectiu transversalment. En aquest cas la transversalitat és de gènere i tota la comunitat intercol·legial rebutja i denuncia els fets i reclama a les administracions competents la inhabilitació permanent de l’actual president de la Real Federació Espanyola de Futbol, per comportament impropi, groller, indigne i amb la manca de valors cívics, que es pressuposen en les persones que lideren entitats, siguin públiques o privades, així com en els membres de la seva directiva que encara li donen suport.

Tot i que la professió dels i de les esportistes professionals no és col·legiada, no deixa de representar persones que amb la seva feina diària, aporten una visió mediàtica del que significa la competició, com una fita de superació personal i amb molts valors socials, ètics i de convivència que constantment són el reflex dels comportaments i les actituds tant en el camp de joc, com en la vida quotidiana. En ells i elles, s’emmiralla el futur de la nostra societat.

També et pot interessar

• Mesurar com s'utilitza la pàgina web.
  • Habilitar la personalització de la pàgina web.
  • Per a funcions de publicitat, màrqueting i xarxes socials.