Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes)

Convocatòria Assemblea Comissió d’Advocats/des Mediadors/res

Ens posem en contacte amb tu per convocar-te al plenari que celebrarem el dia 20 de juliol a les 18 hores a l'aula 1 del CF de la seu ICAB de conformitat amb l’article 6.3 del Reglament de la Comissió (c/ Mallorca, 281).
Mon Jun 29 00:00:00 CEST 2015

La reunió se celebrarà segons el següent ordre del dia:

1.    Informe gestió del Comitè Executiu.
2.    Proposta d’activitat i projectes pel nou exercici.
3.    Precs i preguntes.

Un cop finalitzat l’acte tindrà lloc una Taula Rodona: 'Nous reptes per la Mediació al Col·legi'

Ponents:

· Anne Catherine Salberg. Formadora en Mediació del Grupement Pro-Mediation, Suïssa. Intervenció en capacitació en gestió de conflictes i mediació a Suïssa, Algèria, Espanya, França, Portugal i Ucraïna. Anàlisi de les pràctiques dels equips de mediadors. Responsable d'Investigació i capacitació en disseny de SOS-Racisme. Convidada com a experta per l'assessor jurídic del Consell d'Europa (mediació i discriminació racial)

Presentació:

· Antoni Vidal Teixidó. Membre de la Comissió d’Advocats/des Mediadors/es

Clausura:

· Mercè Claramunt Bielsa, Diputada Junta de Govern. Responsable del CEMICAB

Restem a l'espera de la confirmació de la teva assistència contestant per e-mail a cultura@icab.cat

Salutacions cordials,