Departament Internacional | Departament Internacional ICAB | Premis, Beques i Subvencions

Convocatòria d'Oposició General EPSO/AST/135/15 per a caps d'Asministraciós (AST4) a Delegacions de la UE

El DOUE de 09.04.15 ha publicat la CONVOCATÒRIA D'OPOSICIÓ GENERAL EPSO / AST / 135/15 PER CAPS D'ADMINISTRACION (AST4) A DELEGACIONS DE LA UE. El termini de presentació on line de sol·licituds (a través de la pàgina web d'EPSO) finalitza el proper 12.05.15 a les 12,00 hores de Brussel·les.
Thu Apr 16 00:00:00 CEST 2015

Página Web EPSO que facilita els tràmits d'inscripció ON LINE

NUMERO DE CANDIDATS A SELECCIONAR: 30
TITULACIÓ I EXPERIÈNCIA EXIGIDA: Estudis superiors acreditats per un títol en Administració d'Empreses, Gestió de Recursos Humans, Finances o Comptabilitat seguits d'una experiència laboral no inferior a 6 anys en relació amb les funcions a desenvolupar. També serà possible acreditar només educació secundària que d'accés a estudis superiors però en aquest cas l'experiència professional no podrà ser inferior a 9 anys.

A l'annex I de la Convocatòria s'assenyalen les funcions a desenvolupar destacant les de Gestió dels recursos humans i la seguretat, la Gestió financera i execució del pressupost de la delegació i la Gestió de la logística, les compres i els locals de la delegació.

IDIOMES: Excel·lent coneixement de llengua materna (C1) i coneixement satisfactori (B2) d'una segona llengua a triar entre anglès, francès o alemany.
S'adjunta Nota informativa de l'UDA Reper amb resum de la convocatòria i enllaços d'interès.

ALTRES CONVOCATÒRIES QUE PUBLICARAN PROPERAMENT

23.04.15: Ordenances SC1 al Parlament Europeu
07.05.15: Administradors AD7 àmbit de la Cooperació i Ajuda a tercers països
21.05.15: Juristes Lingüistes AD7 al Tribunal de Justícia a Luxemburg
18.06.15: Administradors AD7 i Auxiliars AST3 per a conservació de museus i gestió de col•leccions

A l'apartat Formació de la nostra pàgina web s'informarà de les activitats de formació que té previst organitzar la Representació Permanent d'Espanya davant la UE a través de la seva Unitat de Suport.