Departament de Biblioteca | Biblioteca

Edició especial de la Coedició: GUÍA PRÁCTICA SOBRE LA REFORMA LABORAL Y NOVEDADES DE LA LEY DE PRESUPUESTOS 2022 (DÚO)

La Biblioteca de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, en col·laboració amb l’editorial Thomson Reuters Aranzadi, posa a la vostra disposició l’edició personalitzada de la següent obra: "GUÍA PRÁCTICA SOBRE LA REFORMA LABORAL Y NOVEDADES DE LA LEY DE PRESUPUESTOS 2022". 1a edició 2022. Reserves fins al 20 de febrer.

Sat Feb 19 13:29:00 CET 2022

Enquadernació rústica. 350 pàgines. Mida 24 x 16 cm

Descripció:

Obra de fàcil consulta que detalla els canvis més importants realitzats per la recent reforma laboral 2021 i la Llei de Pressupostos Generals de l'Estat de 2022. S'expliquen i es resumeixen per a la seva millor entesa els nous tipus contractuals de durada determinada (contractes per circumstàncies de la producció i els de substitució), els contractes formatius (en alternança i per a l'obtenció de la pràctica professional) i els contractes fixos discontinus, així com el seu règim transitori.

L'obra inclou un estudi de Sagardoy Advocats: “Una primera y sintética aproximación al RDL 32/2021, de reforma laboral” i una anàlisi d'Antonio V. Sempere i Francisco Javier Hierro titulat “Contenido sociolaboral de la LPGE 2022”.

En matèria d'ERTO s'exposen la regulació dels deguts a causes econòmiques, per força major i el nou ERTO Mecanisme RED.

A través de les més de quaranta preguntes amb resposta, repassem les qüestions més controvertides realitzades per la reforma, com són les contractes, els tipus de contractació, la negociació col·lectiva o les mesures de flexibilitat interna.

Es completa l'obra amb exemples a través d'una sèrie de casos pràctics i un quadre comparatiu complet del RDL 32/2021, de 28 de desembre, que facilita la confrontació dels canvis recents realitzats, entre altres normes, a l'Estatut dels Treballadors , la Llei General de la Seguretat Social i la Llei d'Infraccions i Sancions.

Reserves fins al 20 de febrer a les 24h

La producció i distribució d’aquesta edició es realitzarà a finals de febrer. El servei inclou l’enviament gratuït de les obres esmentades al domicili.

Preu amb IVA inclòs: Cada obra 25,50 euros

>>> ENLLAÇ DE RESERVA COEDICIÓ

(Incloure. Us demanem que confirmeu l'adreça d'enviament)

SUMARIO

I. Preámbulo
II: Una primera y sintética aproximación al RDL 32/2021, de reforma laboral

III. Nuevas modalidades contractuales
Contrato de duración determinada.

1.1. Régimen jurídico
1.1.1. Nuevo contrato por circunstancias de la producción.
1.1.2. Nuevo contrato de sustitución
1.2. Régimen transitorio
1.2.1. Contratos de obra
1.2.2. Contratos eventuales

Contratos formativos

2.1. Régimen jurídico
2.1.1. Nuevo contrato formativo en alternancia
2.1.2. Nuevo contrato para la obtención de la práctica profesional
2.2. Régimen transitorio
2.2.1. Contratos formativos

Contrato para fijos discontinuos

3.1. Régimen jurídico. Nuevo contrato fijo discontinuo

Esquemas procedimentales
ERTE por causas económicas
ERTE por fuerza mayor

2.1. ERTE por fuerza mayor
2.2. ERTE por fuerza mayor por limitación o impedimento de actividad

Nuevo ERTE RED

Preguntas y Respuestas sobre la Reforma Laboral 2021

CUESTIONES GENERALES. Cuestiones generales y nuevo régimen jurídico de contratas
CONTRATACIÓN TEMPORAL. Novedades en materia de contratación
NEGOCIACION COLECTIVA. Novedades en materia de negociación colectiva
SUSPENSION DEL CONTRATO DE TRABAJO. Medidas de flexibilidad interna

Casos prácticos

CONTRATACIÓN TEMPORAL: Contrato para obra o servicio determinado: requisitos
Modalidades de contrato. Reforma laboral 2021: régimen transitorio del Contrato para obra o servicio determinado: promociones comerciales

CONTRATACIÓN TEMPORAL. Reforma laboral 2021: régimen transitorio del contrato eventual por exceso de pedidos

Modificaciones sustanciales del contrato. ¿Cabe modificar y reducir por esta vía del art. 41 ET los salarios de los trabajadores, quedando fijados por debajo del Salario Mínimo Interprofesional?

Salarios: Límites a la embargabilidad del salario

VII. Cuadro Sinóptico y Comparativo de la Reforma Laboral
VIII. Contenido sociolaboral de la LPGE para 2022