Departament de Biblioteca | Biblioteca

Edició especial de la coedició: “Memento Práctico Tráfico 2022-2023”

La Biblioteca de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), en col·laboració amb l’editorial Lefevbre, posa a la seva disposició l’edició personalitzada d'aquesta obra. Reserves fins al 13 de març de 2022, a les 24h. Preu amb IVA inclòs: 40.99€

Thu Mar 10 09:12:00 CET 2022

El Memento Tráfico constitueix una obra general, pràctic i eficaç referit a les qüestions fonamentals relacionades amb el desplaçament de persones en vehicles de motor.

Des d'una àmplia perspectiva contempla aspectes administratius relacionats tant amb els conductors com amb els vehicles. D'una banda, analitza els òrgans que, amb competències en aquesta matèria, intervenen en el trànsit. D'altra, les aptituds que els conductors han de reunir, així com els procediments que han de seguir per a l'obtenció dels permisos de conducció corresponents.

També dins l'àmbit administratiu s'analitzen les infraccions i les sancions en la matèria, el procediment sancionador, la responsabilitat patrimonial de les administracions públiques i els aspectes principals del procés contenciós administratiu.

Respecte de l'assegurança de vehicles, es duu a terme una detallada anàlisi de les diferents modalitats, tant pel que fa a les seves característiques com a la seva eficàcia i abast.

Igualment, es realitza un estudi sobre les diferents qüestions civils i penals del Dret de la circulació, amb un tractament específic de la responsabilitat civil i de la valoració de les lesions causades en ocasió dels accidents de trànsit, així com dels tipus penals relacionats amb el trànsit i la seguretat viària, i els aspectes principals del procés penal.

Finalment, es tracten els diversos aspectes fiscals que en aquest àmbit afecten tant els vehicles com els seus conductors.

En definitiva, aquesta obra recull una visió global de la circulació de vehicles de motor, constituint una eina bàsica i indispensable per als diferents operadors i professionals que desenvolupen la seva tasca en l'àmbit del trànsit.

Reserves fins al 13 de març de 2022 a les 24h

La producció i distribució d’aquesta edició es realitzarà a finals d'abril.

El servei inclou l’enviament gratuït de les obres esmentades al domicili.

Preu amb IVA inclòs: 40.99€

>>> ENLLAÇ DE RESERVA COEDICIÓ

(Us demanem que confirmeu l’adreça d’enviament)

SUMARI