Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona) | Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Sant Raimon de Penyafort | Titulars

El Concurs d’Oratòria Amadeu Maristany In Memoriam 2023 ja té guanyadors/es

El primer classificat i guanyador d’aquesta edició del Concurs d’Oratòria Amadeu Maristany In Memoriam 2023 organitzat pel Grup de l'Advocacia Jove de Barcelona (GAJ Barcelona) ha estat Ignacio Rigau Tusell per la defensa del tema “Règim administratiu de l'Estrella de la Mort”. Rebrà com a premi una toga nova i 1.200 €.

Thu Feb 02 09:52:20 CET 2023

El segon premi s’ha concedit a Andrea Mendiola, per la seva defensa de “Nova assignatura de l’EPJ: fotocopiadora i escàner”. El premi de la segona classificació són 600 € i un regal dels que pertanyen a la línia de marxandatge del GAJ/ICAB.

En la prova final, amb el tema comú: “Un fantasma a l’habitatge: vici ocult o Okupa”, va resultar guanyador el company Ignacio Rigau Tusell.

I el tercer premi ha estat per a Paula Puigmal Miranda, després de la seva argumentació sobre el cas “Tamara Falcó i Íñigo Onieva: llei de segona oportunitat?”. La tercer classificada rebrà un regal dels que pertanyen a la línia de marxandatge del GAJ o de l’ICAB.

El lliurament dels premis als i les guanyadores es realitzarà el 6 de febrer de 2023 en el marc de la tercera sessió d’homenatge als companys i companyes que compleixen 25 anys de col·legiació.

El degà de l’ICAB, Jesús M. Sánchez, el secretari, Joaquim de Miquel, i el president del GAJ, Alexander Salvador, han presidit el Concurs d’Oratòria Amadeu Maristany In Memoriam 2023, que s’ha celebrat el dimecres 1 de febrer  amb motiu de la festivitat de Sant Raimon 2023.

En aquesta ocasió, l’exconsellera de Justícia, Lourdes Ciuró, ha intervingut com a convidada d’honor i posteriorment ha fet un parlament Eva Gil, advocada i guanyadora de l’edició del Concurs d’Oratòria Amadeu Maristany 2020.

L’enginy, el sentit de l’humor i les dots de retòrica han estat les protagonistes d’aquest Concurs on s’ha posat de manifest el talent de l’advocacia jove, fet que ha fet més difícil la decisió del Jurat, que en aquesta edició ha estat integrat pel degà Jesús Sánchez, el president del GAJ, Alexander Salvador, la diputada Carmen Valenzuela, l’ex president Grup de l’Advocacia Jove, Albert Jané, l’exconsellera Lourdes Ciuró, l’advocada Eva Gil, i membres de la família Amadeu Maristany.

Des del Grup de l’Advocacia Jove de Barcelona han agraït l’alta participació, així com les habilitats d’oratòria de tots els i les concursants d’aquesta edició: Judith Bonet Rubio, Ignacio Rigau Tusell, Paula Puigmal Miranda, Asier Abad, Josep Domenech, Emma Hakobyan, José Miguel Arrué, Andrea Mendiola i Clàudia Sanchez Fernandez. Tots els finalistes han rebut un obsequi.

• Titulars

Diputats/des de Guàrdia ICAB

Podeu consultar el calendari dels Diputats de Guàrdia del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) de cada mes, actualitzat, a la pàgina web col·legial. El trobareu a EL COL·LEGI>CONEIX EL COL·LEGI>Diputats/des de Guàrdia.
  • Titulars

La CRAJ informa: Informació sobre les eines Judicials del Territori Ministerio

La Direcció General de Transformació Digital de l'Administració de Justícia informa que s’amplia el número màxim de elements descarregables a través del visor d’Expedients Judicials.
  • Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona)

IOGAJ 2024 a l'ICAB: 2n trimestre 2024

Amb el ioga enfortim el cos per a enfortir la ment, amb pràctiques dinàmiques i adaptades a tots els nivells, que t'ajudaran a millorar la qualitat del teu dia a dia i del teu treball. ...