Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona) | Grup de l'Advocacia Jove (GAJ) | Notes de Premsa | Titulars

El Palauet Casades acull el debat electoral sobre Justícia i Joventut promogut pel Grup de l’Advocacia Jove de l’ICAB amb motiu de les Eleccions Generals

Serà demà dimarts, 11 de juliol de 2023, a les 19h, a la seu del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (Mallorca 283). Es comptarà amb candidats dels partits polítics amb representació actual per Barcelona al Congrés dels Diputats.

Mon Jul 10 18:00:00 CEST 2023

Barcelona, 10 de juliol del 2023. El Grup de l'Advocacia Jove (GAJ) del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) ha organitzat un Debat Electoral previ a les Eleccions Generals sobre Justícia i Joventut amb candidats dels partits polítics amb representació actual per Barcelona al Congrés dels Diputats.

El degà del Col·legi de l’ICAB, Jesús M. Sánchez, i el president del GAJ, Alexander Salvador, presentaran l’acte, que s’estructurarà en tres blocs per tal que els representants dels diferents partits polítics participants puguin explicar el seu posicionament sobre:

-L’Estat de la justícia al nostre país i abordar la necessària transformació digital, les vagues de funcionaris i personal de justícia o les necessàries millores del Torn d’Ofici.

-Els problemes que ha d’afrontar la joventut, entre ells les dificultats per emancipar-se, les actuals polítiques d’habitatge o la precarietat salarial.

- Les mesures que preveuen dur a terme les candidatures per afrontar la creixent problemàtica al voltant de la salut mental que pateix aquest col·lectiu.

El debat, que tindrà lloc demà dimarts, 11 de juliol de 2023, al Pati de Columnes del Palauet Casades (c/ Mallorca, 283) serà moderat per l’advocada Rosaura Ferriz i comptarà amb la participació de les diferents candidatures pel 23-J:

• PSC: Francisco Aranda
  • PdeCAT- Espai Ciu: Genís Boadella
  • PP: Santi Rodríguez
  • Junts: Josep Pagès
  • Sumar - En Comú Podem: Pendent de confirmar
  • ERC: Biel Cursach
  • VOX: José Antonio Gilabert
  • CUP: Pendent de confirmar

* Els mitjans de comunicació que vulguin assistir al debat han de confirmar assistència a comunicacio@icab.cat