Comissió de Cultura / Seccions | Comissió de Cultura / Formació | Sant Raimon de Penyafort

Èxit rotund de les Jornades Formatives de Sant Raimon 2022, amb més de 3.800 inscripcions!

Dins dels actes de #SantRaimon22, de l’1 al 3 de febrer de 2022 s’han celebrat una vintena de conferències en format blended (presencial i on-line) sobre temes de màxima actualitat jurídica amb ponents de primer nivell.

Thu Feb 03 00:00:00 CET 2022

En aquest sentit, cal destacar les més de 3.800 inscripcions formalitzades, de les quals prop de 1.400 van ser d’usuaris únics

Aquestes conferències GRATUÏTES han estat una excel·lent oportunitat per posar-se al dia i actualitzar-se.

Les que han comptat amb un major seguiment per part dels col·legiats i col·legiades han estat les que han versat sobre la prova digital; l’ocupació il·legal d'immobles i el fintech i les criptomonedes.

Com a novetat, les conferències s'han pogut seguir en directe i des dels dispositius mòbils a través de l'aplicació https://santraimon.cat/programa-app/.

#FormacióICAB