ciberdret | Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | CiberDret | CiberDRET | Notes de Premsa

L’ICAB llança CiberDRET, la plataforma d’actualització digital per a l’advocacia de Barcelona

La transformació digital del sector legal no s’atura i el conjunt de l’advocacia necessita actualitzar els seus coneixements en aquest àmbit per poder exercir la professió amb garanties plenes. Per aquest motiu, l’Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), referent en formació dels professionals del sector, llança CiberDRET; la plataforma d’actualització digital per a l’advocacia de Barcelona.

Fri Jun 02 15:00:00 CEST 2023

CiberDRET és un projecte que inclou un ampli programa de formació en l’ús d’eines digitals i recursos tecnològics. Aspectes com l'ús eficient de l'ofimàtica, la ciberseguretat, els serveis que et dona el web col·legial, com et relaciones telemàticament amb el sistema judicial de Catalunya i de les altres comunitats autònomes, o el coneixement de les eines que pertanyen a l'ecosistema Legaltech seran coneixements que tota l’advocacia col·legiada de l’ICAB ara pot assolir de manera gratuïta.

L'actual Projecte de Llei d'Eficiència Digital del Servei Públic de Justícia obligarà ben aviat totes les persones col·legiades a disposar de coneixements digitals per poder dur a terme les tasques habituals i treure profit professional de la tecnologia disponible. El compromís de la Junta de Govern és facilitar l’actualització de coneixements en tots aquells àmbits que ens permetin assolir una advocacia d’excel·lència. I així, arriba CiberDRET; perquè la transformació i actualització digitals ja són imprescindibles en el dia a dia de la professió.

Aquest programa formatiu, complet i gratuït per a totes les persones col·legiades de l’ICAB, és possible gràcies a l’esforç pressupostari del propi col·legi, així com pel suport d’Alter Mutua, Mutualidad, La Ley, Lefebvre, Tirant lo Blanc, Sepín i vLex.

Més informació a:

Presentació CiberDRET | ICAB · Advocacia BarcelonaVimeo.