Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Notes de Premsa

L’ICAB realitzarà un acte reivindicatiu amb motiu del ‘Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra la Dona’

Serà el divendres 25 de novembre a partir de les 10h a la seu del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona.

Wed Nov 23 10:27:00 CET 2022

• A les 10.45h, es farà una atenció a premsa per facilitar dades del Torn d’Ofici i Assistència al Detingut de l’ICAB en relació a les actuacions realitzades durant els primers 10 mesos de l’any tant de violència masclista com de violència de gènere, aportant dades d’anys anteriors

Amb motiu del Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència Contra la Dona, el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) realitzarà demà divendres, 25 de novembre, a partir de 10h, una acte reivindicatiu per visibilitzar i combatre la violència contra les dones i nenes, que comptarà amb l’assistència de representants de la Junta de Govern del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona.

A les 10h, al vestíbul del Centre de Formació de l’ICAB (Mallorca 281) la presidenta de la Comissió de Dones Advocades de l’ICAB, Olga Arderiu, i la vicepresidenta de la Comissió de Defensa del Col·legi, Mireia Montesinos,  inauguraran l'exposició fotogràfica: "Revolta de les dones iranianes. Dona, vida i llibertat", realitzada per dones iranianes. Tot seguit hi haurà un parlament en representació d’aquest col·lectiu.

A les 10.30h, tindrà lloc als jardinets del Palauet Casades (Mallorca 283) la concentració i la lectura d’un manifest elaborat per la Comissió de Dones Advocades de l’ICAB per denunciar l’existència d’aquesta xacra social. Llegiran el manifest les vocals de la Comissió de Dones Advocades del Col·legi, Júlia Humet i Anna Martín.

Finalitzada la lectura del manifest, a les 10.45h, es farà una atenció a premsa, amb la participació de la diputada responsable del Torn de l’ICAB, Carmen Valenzuela, i de la coordinadora d’aquest Servei, Maria Cruz Martinez, per facilitar dades del Torn d’Ofici de l’ICAB en relació a les actuacions realitzades durant els primers 10 mesos de l’any tant de violència masclista com de violència de gènere, aportant dades d’anys anteriors.