Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Delegació d'Arenys de Mar | Arenys de Mar | Titulars

L’ICAB signa un conveni de col·laboració amb l’Ajuntament d’Arenys de Mar per posar en marxa "l’Escola Jurídica per a la Ciutadania”

Aquest dilluns, 15 de maig, el degà de l’ICAB, Jesús M. Sánchez, i l’alcadessa d’Arenys de Mar, Annabel Moreno, han signat un conveni de col·laboració amb la finalitat de promoure entre la ciutadania el coneixement de nocions jurídiques bàsiques, sobre matèries que resulten transcendents per a la convivència i benestar, mitjançant la realització de conferències presencials gratuïtes que es canalitzaran a través del projecte que s’ha anomenat “Escola Jurídica per a la Ciutadania”. En l’acte de firma hi ha estat present el delegat de la delegació d’Arenys de Mar, Lalo Rodríguez Fita.

Mon May 15 11:38:44 CEST 2023

Arran d’aquest acord, s’impartiran un mínim de cinc sessions formatives anuals, per part d’advocats i advocades, especialment membres de la Delegació d’Arenys de Mar, que es coordinaran amb els serveis jurídics de la Corporació municipal, per establir les matèries que resultin de major utilitat com a servei públic per a la ciutadania, com per exemple “assistència i incapacitat”, “herències i fiscalitat”, ”immigració”, “habitatge”, “violència de gènere”, “noves tecnologies i delictes informàtics”, “serveis socials”, “segona oportunitat”, “sistemes de resolució alternativa de conflictes”; drets lingüístics.

El conveni estableix que l’Escola Jurídica per a la Ciutadania serà gestionada pel delegat/da i sotsdelegat de la Delegació d’Arenys de Mar, mentre que l’Ajuntament d’Arenys cedirà l’espai municipal més idoni per fer acollir les diferents conferències i donarà difusió de les mateixes entre la ciutadania a través dels canals de comunicació del consistori.

El present conveni té una durada d’un any, prorrogable per períodes consecutius d’un any.

• Titulars

Diputats/des de Guàrdia ICAB

Podeu consultar el calendari dels Diputats de Guàrdia del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) de cada mes, actualitzat, a la pàgina web col·legial. El trobareu a EL COL·LEGI>CONEIX EL COL·LEGI>Diputats/des de Guàrdia.
  • Titulars

La CRAJ informa: Informació sobre les eines Judicials del Territori Ministerio

La Direcció General de Transformació Digital de l'Administració de Justícia informa que s’amplia el número màxim de elements descarregables a través del visor d’Expedients Judicials.
  • Premis i Beques | Premis, Beques i Subvencions

Concurs Contes d'Advocats/des. Edició XXV (2024)

El termini de presentació de contes serà fins al 28 de juny de 2024.