Activitats Socials (Coral, Teatre i Futbol) | Activitats Socials | Activitats Socials ICAB | Sant Raimon de Penyafort

L’advocacia mostra la seva esportivitat als partits de futbol i al torneig de pàdel de Sant Raimon 2023!

L’equip de futbol de l’ICAB ha guanyat el quadrangular de futbol, que s’ha disputat contra notaris, jutges i registradors.

Fri Feb 03 12:02:00 CET 2023

El divendres 3 de febrer de 2023 ha estat la jornada esportiva de Sant Raimon de Penyafort.

Al matí, a les instal·lacions del Mèlichs Sports Club s’ha gaudit d’un gran ambient gràcies a la participació de 18 parelles de pàdel, que sota un sol radiant, han mostrat el seu domini de la raqueta.

Mentre que a la Ciutat Esportiva Dani Jarque s’han celebrat tant el partit de futbol femení, com el quadrangular de futbol masculí, entre advocats, notaris, jutges i registradors que ha finalitzat amb la victòria de l’equip del Col·legi! En segon lloc s'ha classificat l’equip de notaris, i en tercer i quart lloc, el dels registradors i el de jutges.

Les advocades també han mostrat el seu domini de la pilota durant el partit femení i han posat de manifest que l’esportivitat i el fair play està per damunt de tot!

El secretari de la Junta de Govern, Joaquim de Miquel, s'ha desplaçat fins a la Ciutat Esportiva del RCD Espanyol per donar suport a l’advocacia.

A la tarda, al Pati de Columnes de l’ICAB, el degà, Jesús M. Sánchez, el secretari, i la diputada responsable de les Activitats Socials de l’ICAB, Carmen Valenzula, han participat en l’acte de lliurament de copes i medalles als i les participants del quadrangular i del partit de futbol femení; on s'ha respirat d’un ambient ple d’eufòria donat els bons resultats obtinguts pels equips de l’advocacia.

Durant l’acte, l’ICAB també ha premiat Hèctor Déniz (de l’equip d’advocats) com a millor jugador i a Luis Arnáez (de l’equip dels registradors), com a millor porter.

El "Banco Santander" ha donat suport a les activitats esportives del pàdel i el futbol celebrades enguany! Gràcies per la vostra col·laboració!