Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) | Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) | EPJ

L’alumnat de l’EPJ de l’ICAB participa en una jornada de simulacions de judicis a l'Audiència Provicinal de Lleó

El 13 de juny de 2022, l'alumnat de l'Escola de Pràctica Jurídica del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona ha visitat l'Audiència Provincial de Lleó per realitzar simulacions de judicis amb els alumnes del Màster d'Accés a l'Advocacia del Col·legi d’Advocats de Lleó i posar així en pràctica els coneixements i les habilitats adquirides durant el curs acadèmic.

Mon Jun 13 00:00:00 CEST 2022

La jornada de simulacions de judicis entre alumnes de l’EPJ de l’ICAB i el Màster d’Accés de l’ICA Lleó ha estat tot un èxit.

En representació de l’ICAB, han acompanyat als i les alumnes la coordinadora de l'EPJ, Laia Folch, i les professores Luz García Bello i Carmen Sánchez, que juntament amb l'excel·lent quadre docent de l'Escola, realitzen una encomiable tasca en formar a l’advocacia del futur.

Gràcies a tots els magistrats/des col·laboradors!

La propera edició del Postgrau en Pràctica Jurídica de l'ICAB començarà a l'octubre de 2022 i ja té matrícula oberta! Informa-te'n a http://www.icab.cat/EPJ