Notes de Premsa | Titulars

NOTA DE PREMSA: El 8è Congrés de l’Advocacia de Barcelona (2023) aborda l’impacte de la IA i els nous models de negoci en l’exercici de l’advocacia

Del 18 al 20 de juliol DE 2023 s’impartiran més de 30 conferències gratuïtes que es realitzaran de forma on-line i presencial a la seu del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona. El degà de l’ICAB, Jesús M. Sánchez, el secretari d’Estat per a l’Esport i president del Consell Superior d’Esports, Víctor Francos, inauguraran demà, 18 de juliol, a les 16h, aquesta nova edició del Congrés a través de la conferència “GPT: com fer la demanda gairebé perfecta en tres passos: advocacia intel·ligent versus advocacia artificial”, a càrrec de Sergio Aranburu, secretari tècnic del Consell de l’Advocacia Gallega

Mon Jul 17 16:32:45 CEST 2023

El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) organitza del 18 al 20 de juliol el 8è Congrés de l’Advocacia de Barcelona sota el lema “Construïm l’advocacia del futur: els nous models de negoci”.

El degà de l’ICAB, Jesús M. Sánchez, i el secretari d’Estat per a l’Esport i president del Consell Superior d’Esports, Víctor Francos, inauguraran demà dimarts, 18 de juliol, a les 16h, aquesta nova edició del Congrés a través la conferència “GPT: com fer la demanda gairebé perfecta en tres passos: advocacia intel·ligent versus advocacia artificial” a càrrec de Sergio Aranburu, secretari tècnic del Consell de l’Advocacia Gallega. La taula serà moderada per Maria Loza, advocada i vocal de la Secció de Dret de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació.

Al llarg de tres dies se celebraran una trentena de conferències que serviran per tractar diversos temes com ara l’impacte de la IA en l’exercici de l’advocacia; el GPT, la Política Europea de Sostenibilitat, els nous models de negoci en l’esport, el Compliance i la ciberseguretat; el procediment especial de microempreses; o la industrialització dels serveis jurídics.

A més, s’exploraran les modificacions de la Llei 14/2013 d’internacionalització i emprenedors, l’aplicació de la Intel·ligència Artificial en el Dret sanitari, els nous models de resolució de conflictes en el transport aeri, les actualitzacions del règim fiscal d’impatriats per a l’any 2023 (incloent els nòmades digitals), la pràctica col·laborativa, l’ús de la IA generativa i els contractes computacionals en el context de la pràctica mercantil, entre altres qüestions.

Les conferències són gratuïtes per a les persones col·legiades i associades de l’ICAB i seran impartides gràcies a la col·laboració de ponents de primer nivell en tots els àmbits del Dret.

Podeu consultar el programa detallat al web 8è Congrés de l’Advocacia de Barcelona.

L’ICAB aposta per la formació de l’advocacia com a pilar essencial per garantir l’excel·lència en la prestació de serveis vers la ciutadania.