Notes de Premsa

NOTA DE PREMSA: L’ICAB estrena una nova campanya de promoció social de l’advocacia amb el lema “Necessitem un professional de l’advocacia”

A través de sis espots publicitaris es mostra com l’advocacia por contribuir a resoldre diferents problemàtiques quotidianes i incideix també en la consulta preventiva, que pot ajudar a evitar problemes futurs. La periodista barcelonina Ana Boadas protagonitza aquesta nova campanya de l’ICAB

Mon Oct 09 18:18:33 CEST 2023

El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) estrena una campanya per promoure la funció social i preventiva de l’advocacia en la defensa dels drets de la ciutadania amb el lema “Necessitem un professional de l’advocacia”.

Són múltiples les situacions i actuacions en les que la ciutadania requereix del consell professional de l’advocacia, que garanteix els seus drets en tot moment i també evita problemes futurs. I així ho posa de manifest l’ICAB en aquesta campanya publicitària que consta de sis espots publicitaris. En aquests, es mostra com a través de l’assessorament i orientació l’advocacia pot contribuir a la defensa els drets de la ciutadania sobre problemes quotidians com poden ser  la problemàtica de l’habitatge, els conflictes laborals dels treballadors, l’afectació als drets d’imatge, o conflictes vinculats a l’àmbit mercantil o amb l’administració pública.

Els espots els protagonitza la periodista barcelonina Ana Boadas, que pren el relleu del també periodista Albert Om, qui va ser la imatge de la primera campanya de promoció de l’advocacia, que es va posar en marxa l’octubre de l’any 2022.

Els anuncis publicitaris s’emeten a la televisió pública catalana des d’avui i fins a finals de novembre d’aquest 2023, així com per les xarxes socials i la resta de canals de comunicació de l’ICAB. Adjuntem enllaç del primer espot

L’actuació preventiva de l’advocacia, ja sigui per actuacions extrajudicials o a través de mètodes adequats de resolució de conflictes, és capital per la defensa dels drets de les persones i per això l’ICAB, en aquesta nova campanya, manté la seva voluntat de contribuir a què aquesta idea arreli amb força en la consciència de tota la població.

Aquesta campanya s’emmarca dins el projecte de l’ICAB de potenciar la important tasca que realitzen els prop de 25.000 juristes amb què compta la corporació actualment i amb la voluntat que la ciutadania prengui consciència que tothom pot requerir en algun moment de la seva vida de l’assessorament i defensa d’un professional de l’advocacia.

Campanya de Promoció Social de l’Advocacia (2023) - VÍDEO 1 (Dret Laboral) from ICAB · Advocacia Barcelona on Vimeo.

Campanya de Promoció Social de l’Advocacia (2023) - VÍDEO 2 (Contenciós) from ICAB · Advocacia Barcelona on Vimeo.

Campanya de Promoció Social de l’Advocacia (2023) - VÍDEO 3 (Intel·ligència Artificial #IA) from ICAB · Advocacia Barcelona on Vimeo.

Campanya de Promoció Social de l’Advocacia (2023) - VÍDEO 4 (Drets d'Imatge) from ICAB · Advocacia Barcelona on Vimeo.

Campanya de Promoció Social de l’Advocacia (2023) - VÍDEO 5 (Habitatge) from ICAB · Advocacia Barcelona on Vimeo.

Campanya de Promoció Social de l’Advocacia (2023) - VÍDEO 6 (Mercantil) from ICAB · Advocacia Barcelona on Vimeo.