NOTA DE PREMSA: Prop de 350 persones participen en la 7a edició de la Fira de l’Ocupació de l’ICAB (2023)

La Fira de l'Ocupació del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona s’ha consolidat com a punt de trobada per als professionals del Dret que cerquen la primera feina o volen fer un canvi professional, així com per als despatxos i empreses que busquen candidats i candidates per a les seves vacants en l'àmbit jurídic.

Thu Apr 27 18:30:00 CEST 2023

El Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) ha celebrat la 7a Fira de l'Ocupació (2023) aquest dijous 27 d'abril, al Centre de Formació. Una iniciativa impulsada pel Servei d’Orientació i Ocupació Professional (SOOP) en què s’han inscrit prop de 350 persones col·legiades i a través de la qual s’ha facilitat a l’advocacia la recerca laboral i s’ha promogut l’emprenedoria.

Durant tota la jornada, els col·legiats i col·legiades han pogut entrevistar-se amb els responsables de selecció de despatxos professionals o altres entitats; lliurar el seu currículum i presentar-lo a les ofertes de treball que més els han interessat; rebre assessorament personal per elaborar el currículum, aprendre com s’ha d’enfocar una entrevista; accedir a la plataforma d'ofertes laborals de la Borsa de Treball del Col·legi, així com obtenir assessorament per crear i/o consolidar el propi despatx.

El diputat responsable del SOOP, Carles Garcia Roqueta, ha assistit a aquesta nova edició de la Fira i ha pogut conversar amb els respresentants de les prop de 30 entitats (despatxos, empreses, consultores, etc.) presents.

L'ICAB ha comptat amb un estand propi per donar a conèixer els serveis que s’ofereixen des del Servei d’Orientació i Ocupació Professional (SOOP), entre ells, la Borsa de Treball i l’Emprenedoria, l’àmplia oferta Formativa de l’ICAB –que inclou els Màsters d’especialització, la formació inicial i continuada-, així com la Biblioteca i el seu centre documental.

La participació d’empreses i de persones col·legiades en aquesta setena edició consolida aquest esdeveniment com un punt de trobada entre despatxos professionals i professionals del Dret que cerquen un treball dins el sector jurídic.

La 7a edició de la Fira ha estat possible gràcies a la participació d’Alter Mútua d’Advocats i Advocades, Banc Sabadell, Banc Santander, Caixa Bank i Mutualidad Abogacía.

De forma prèvia a la celebració de la Fira, i durant els dies, 24, 25 i 26 d’abril, s'han celebrat tallers per donar a conèixer els serveis professionals de l’ICAB, les sortides professionals de l'advocacia, facilitar eines per exercir la professió amb benestar i equilibri; donar a conèixer casos d’emprenedoria, exposar com es pot muntar una empresa amb èxit i promoure el networking professional per a l’advocacia.

• Titulars

Diputats/des de Guàrdia ICAB

Podeu consultar el calendari dels Diputats de Guàrdia del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) de cada mes, actualitzat, a la pàgina web col·legial. El trobareu a EL COL·LEGI>CONEIX EL COL·LEGI>Diputats/des de Guàrdia.
  • Titulars

La CRAJ informa: Informació sobre les eines Judicials del Territori Ministerio

La Direcció General de Transformació Digital de l'Administració de Justícia informa que s’amplia el número màxim de elements descarregables a través del visor d’Expedients Judicials.
  • Premis i Beques | Titulars | Premis, Beques i Subvencions

Participa als Premis ICAB 2023! Tens temps fins al 3 d'abril del 2024

S'ha ampliat el termini de presentació de les candidatures fins al 3 d'abril de 2024 dels següents Premis Jurídics que convoca l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB).