Comissió de Cultura / Seccions | Torn d'Ofici i Assistència al Detingut | Comissió de Cultura / Formació | Formació ICAB

Oberta la matrícula per a la I Jornada Ajuntament de Barcelona - ICAB - IMHAB: 'Formació específica en matèria d'Habitatge'

El dijous, 13 de desembre, el Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) i l’Institut Municipal de l'Habitatge i Rehabilitació de Barcelona (IMHAB) organitzen conjuntament una jornada en matèria d’habitatge al voltant de dos eixos principals: les mesures per evitar els desnonaments en situacions de risc i la reforma de la Llei d’Arrendaments Urbans (LAU).
Wed Dec 05 00:00:00 CET 2018

La inauguració de la jornada anirà a càrrec del secretari de l’ICAB, Jesús Sánchez; de les diputades de la Junta de Govern del Col·legi Carmen Valenzuela i Cristina Vallejo; i de Yolanda Hernández Darnes, directora dels Serveis Jurídics de l’Ajuntament.

El programa inclourà tres taules rodones amb ponents experts en la matèria.

La primera se centrarà en la Llei 24/2015 i Llei 4/2016, la seva aprovació  i el seu contingut, el recurs davant del Tribunal Constitucional i la suspensió dels seus efectes.

La segona taula rodona analitzarà les mesures per evitar els desnonaments que puguin produir una situació de manca d’habitatge.

Finalment, a la tercera taula rodona es debatrà sobre la reforma de la Llei d'Arrendaments Urbans (LAU) i les seves perspectives de futur.

L'acte tindrà lloc durant tot el dia 13, de 9 a 17.30h, a la seu de l'ICAB (8a planta, Mallorca 283).

Lunch inclòs amb la matrícula (15 euros col·legiats/des; 25 euros no col·legiats/des).

• Més informació, programa i inscripcions on-line, aquí.

• Torn d'Ofici i Assistència al Detingut

INSCRIPCIONS OBERTES! IV Congrés de l’Advocacia d’Ofici a l’ICAB (2024)

Els dies 16 i 17 de maig de 2024 tindrà lloc el IV Congrés de l’Advocacia d’Ofici, organitzat per l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB).
  • Torn d'Ofici i Assistència al Detingut

Pagament corresponent a Assistència i Torn d’Ofici (29/04/2024)

Us comuniquem que s'ha procedit a efectuar l'ordre de pagament del 27% de les actuacions professionals del Torn d'Ofici i Assistència a la Persona Detinguda justificades al mes de febrer de 2024 i del 62% del mes de març de 2024.
  • Comissió de Protecció dels Drets dels Animals

Properament, Curs d'Especialització en Dret Animal a l'ICAB

La Comissió de Protecció dels Drets dels Animals del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona organitza periòdicament el Curs de Dret Animal, en què s’analitzaran els principals aspectes de la legislació en la matèria i les diferents formes de ...