Comissió d'Advocats/des Mediadors/des  | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes)
			
	Protocol entre el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya i el Col·legi de l'Advocacia de Barcelona per tal de promoure la mediació
El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) i l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) van signar el passat 20 de juliol un protocol d’actuació per tal de promoure la mediació com a eina de resolució de conflictes. L'acte de signatura va tenir lloc a la seu col·legial per part de Mercè Caso, jutgessa Degana de Barcelona, Jaume Illa, Secretari de Govern del TSJC i Mercè Claramunt, Diputada de la Junta de Govern de l’ICAB responsable del CEMICAB.
	
	L’objecte d’aquest Protocol és coordinar l’acció de les institucions signants en relació a la derivació a les parts d’un procés judicial a una sessió informativa de mediació per tal que les parts prenguin en consideració i puguin valorar d’acollir-se a la mateixa.
Adjuntem el protocol en PDF (a peu de pàgina).
Documents
- 
			Centre ADR - ICAB169.37109375 KbpdfProtocol del Pla de Readaptació del Model de Mediació del CEMICAB i els Jutjats de Barcelona
Contacte
- 
			Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes)- 
			
				Mallorca, 283 primera planta
 08037 Barcelona , Barcelona (Espanya)
- 93 601 13 20 / 902 50 09 90 / 93 496 18 80
- adr@icab.cat
- Horari: de dilluns a dijous de 9 a 18 hores / divendres de 9 a 15 hores
 
- 
			
				Mallorca, 283 primera planta
 menú
			menú