Últimes places per al XI Curs d’Arbitratge (ON-LINE) 2021

El curs s’impartirà del 19 d’abril al 31 d’octubre de 2021.

Tue Apr 13 12:54:00 CEST 2021

El XI Curs d’Arbitratge (ON-LINE) 2021, organitzat pels Il·lustres Col·legis d'Advocats de Màlaga, València, Biscaia i Barcelona té com a finalitat oferir una formació específica en arbitratge, via de solució de conflictes en actual creixement i expansió.

La matrícula es pot fer  a través de la pàgina web del Col·legi de València http://www.icav.es en l’apartat de Formació/Oferta Formativa.

La formació es desenvoluparà on-line i cada alumne obtindrà una clau d’usuari i una contrasenya, que podrà ser personalitzada a través de la plataforma.

El curs es composa de deu mòduls, que s’impartiran entre el 19 d’abril i el 10 d’octubre de 2021. En aquests, es tractaran aspectes com el conveni arbitral, el procediment arbitral, l’anul·lació i la revisió del laude i l’arbitratge en diferents àmbits: l’internacional, el societari, l’esportiu, el laboral o el de consum, entre d’altres.

Posteriorment al 10 d’octubre, es realitzarà l’entrega del cas pràctic final amb data límit del 31 d’octubre de 2021.

L’avaluació del curs es desglossarà en dos parts: les notes dels tests de cada mòdul (60% de la nota final) i la nota del cas pràctic final (40% de la nota final). Ambdues notes són individuals i és necessari una qualificació mínima de cinc en cadascuna.

Per a més informació, podeu consultar el següent enllaç

Documents

• Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Centre ADR - ICAB | Centre ADR - ICAB

XI Curs d'arbitratge ON-LINE (2021)