Altres cursos | Altres cursos | Altres Cursos

VII Congrés Internacional EDO “Aprenentatge i intel·ligència col·lectiva en les organitzacions després de la pandèmia”: 10 % de descompte per a col·legiats/des ICAB

El VII Congrés Internacional EDO “Aprenentatge i intel·ligència col·lectiva en les organitzacions després de la pandèmia” tindrà lloc a Barcelona els dies 17, 18 i 19 de maig de 2023. El seu objectiu és analitzar el rol dels directius en la gestió del coneixement i el talent en les organitzacions, les xarxes socials corporatives per a la promoció de l’aprenentatge social i l’aprenentatge en acció com a eina per potenciar el desenvolupament professional.

Thu Jan 12 11:50:52 CET 2023

El Congrés s’organitza des de la Universitat Autònoma de Barcelona amb la col·laboració del Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (CEJFE) i de l’Escola d’Administració Pública de Catalunya (EAPC).

L’esdeveniment pretén ser un espai de trobada en el que es presenten i analitzen les noves propostes de gestió del coneixement i aprenentatge en les organitzacions.

El VII CIEDO 2023 consta de diferents sessions de conferències, simposis, tallers, comunicacions i pòsters, en els que es desenvolupen temàtiques relacionades amb el lideratge i la gerència en la formació i gestió del talent, les metodologies i estratègies per a la gestió del coneixement, la promoció de la cultura d’aprenentatge i la intel·ligència col·lectives, entre altres.

Consulteu el programa a la pàgina web:

Els  col·legiats ICAB disposen d’un 10% de descompte en el preu de la matrícula.