Altres Cursos | Institucions

Webinar gratuït Consell de l'Advocacia Catalana: ‘Comentaris a la Sentència del TJUE de 16 de juliol de 2020 sobre les despeses i comissió d'obertura en els préstecs hipotecaris’

NOVA DATA: Tindrà lloc el 28 de juliol de 2020, a les 16h, per videostreaming. Inscripció gratuïta ja disponible.
Fri Jul 17 00:00:00 CEST 2020

La comissió de formació del Consell de l’Advocacia Catalana organitza finalment el 28 de juliol de 2020, partir de les 16h, el webinar gratuït amb el títol 'Comentaris a la Sentència del TJUE de 16 de juliol de 2020 sobre les despeses i comissió d'obertura en els préstecs hipotecaris.

La degana de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), Mª Eugènia Gay, presentarà aquesta sessió de rabiosa actualitat, que estarà moderada per Rogeli Montoliu, degà de l’ICA Vic.

Hi participaran com a ponents Jesús Sánchez, secretari de la Junta de Govern de l’ICAB; Eugenio Ribón, president de la 'Asociación Española de Derecho de Consumo' i diputat de la Junta ICAM, i Francisco Javier Orduña, catedràtic de Dret Civil UdV i ex magistrat de la Sala Civil del TS.

Aquesta ponència estarà disponible en la Plataforma Formativa del Consell de l’Advocacia Catalana, a partir de la seva finalització en directe, durant 3 mesos.