Món Jurídic 298 - Juny 2015

Octubre-Novembre - 2015

Món Jurídic 298 - Juny 2015

Editorial: Un final de legislatura amb lleis repressores

ACTUALITAT

Ampliació de la legislació: Les revisions de preus de contractes d’arrendament;

Ressenyes jurisprudencials

Articles: La reforma del règim de la propietat horitzontal a Catalunya; Aspectes processals en la tramitació dels concursos; Les associacions declarades d’utilitat pública;

EL COL·LEGI ES MOU

Menys drets amb el nou codi penal; Modernitzats els estatuts; La festa EPJ 50 anys; Per la dignificació del torn; Idiomes per a tothom; L’advocacia de Barcelona, al costat de la infància; Nou servei per als col·legiats/des: enviament del recull de premsa diari; Directives europees i la seva transposició; Paper zero a l’administració de justícia: projecte viable; 2a edició del ‘mentoring’; l’ICAB condemna l’atac gihadista

Servei del mes: correu electrònic

OPINIÓ

Educación y libertad religiosa, habilidades comercials del abogado

ENTREVISTA A

La fiscal del Tribunal Penal Internacional, Fatou Bensouda: ‘El TPI representa la promesa de justícia per a les víctimes dels pitjors crims del món’

SECCIONS

Des de la Junta: Renovació parcial de la junta de govern del Col·legi

Entre nosaltres: Comissió d’advocats d’empresa; apunta’t a la comissió d’advocats d’empresa

Un cop d’ull: Conferència organitzada per la Comissió d’Advocats Sèniors, amb el títol ‘Fugacitat dels moviments socials en els 80’ i conferència a càrrec del periodista Lluís Foix titulada ‘Europa garantia d’estabilitat davant els EUA, Rússia i Àsia’; Conferència de la Secció de Dret de Propietat Intel·lectual i de Drets d’Imatge del Col·legi d’Advocats de Barcelona per defensar la necessitat de garantir la propietat intel·lectual de totes les produccions, especialment les artístiques; La companya Avel·lina Rucosa rep de mans del degà, Oriol Rusca, la medalla de l’ICAB; El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) i l’Institut Català d’Oncologia (ICO) renoven el conveni de col·laboració; Cicle de conferències- Dret per a no juristes: ‘Què vol dir estar imputat?’ va anar a càrrec del diputat de la Junta de Govern de l’ICAB, Jorge Navarro. Reunió ‘Juntes conjuntes ICAB-ICAM’; El degà J. Oriol Rusca i la diputada Gemma Solanas van visitar el CIE de la Zona Franca.

Biblioteca: selecció d’obres adquirides recentment

Club ICAB

Anuncis