CRAJ: Comunicació propostes i suggeriments / d'incidències i queixes
Entre les finalitats de la Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) està aconseguir acords o millores per tal de facilitar l’exercici professional.
En aquest sentit, les propostes o suggeriments que es realitzen per part dels col·legiats/des es tracten per establir aquelles vies de millora.
Aquestes comunicacions es poden presentar per escrit al registre de l’ICAB o enviar-les per correu electrònic a craj@icab.cat.
L'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) posa a la vostra disposició un formulari perquè ens feu arribar les vostres comunicacions relatives a incidències o queixes respecte al funcionament dels Jutjats o Tribunals o d’altres Administracions en l’exercici de la professió.
El formulari que trobareu adjunt (a peu de pàgina) s’ha d’enviar a la Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) correu electrònic: craj@icab.cat
Tanmateix, en cas d'haver de comunicar de manera més extensa una incidència i, al seu cas, aportar documentació, podeu presentar un escrit al registre de l’ICAB o bé enviar-ho per correu electrònic a craj@icab.cat
Documents
-
Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)605.4716796875 Kbpdf
Full informatiu i formulari per a la comunicació de suspensió de terminis judicials - sol·licitud d’interrupció a instància de l’advocat/da de l’ICAB per circumstàncies objectives de força major
-
Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)107.4521484375 Kbpdf
Formulari de comunicació d'incidències o queixes CRAJ ICAB
Contacte
-
Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)
-
Mallorca, 283
Barcelona, Barcelona (Espanya) - 93 601 13 44 / 93 496 18 80
- craj@icab.cat
-
Mallorca, 283