Plataforma de notificacions i comunicacions certificades segures (Logalty Group)
LOGALTY
Nova plataforma per a l'enviament de notificacions de Burofax Postal o electrònic, i comunicacions electròniques i signatura digital de documents i contractes, de forma certificada, sense necessitat d'usar un certificat digital. Amb la seguretat jurídica i tecnològica de Logalty i amb un gran estalvi de costos. Noves tarifes, més econòmiques per als col·legiats i forma de pagament més fàcil, a través de bons o subscripcions multiservei.
Grup Logalty és la primera LegalTech i RegTech referent a Espanya en contractació, comunicació electrònica, notificació, identificació digital, emissió de certificats i solucions GRC. Fundada per juristes el 2005, construeix i custodia les proves electròniques des de la figura de Prestador de Serveis de Confiança, per garantir la seguretat jurídica i tecnològica necessàries durant diferents tipus d'operacions en línia.
Ara ens ofereix una nova plataforma més moderna, fàcil de manejar, i amb nous serveis amb què poder realitzar, sense desplaçaments ni horaris, les nostres comunicacions amb tercers de manera certificada:
- Notificació o Burofax postal o electrònic certificats
- Comunicació electrònica certificada
- Contractació electrònica certificada amb signatura digital (des de 2 firmants)
- Acreditació electrònica certificada amb signatura digital (1 firmant)
- Email i SMS certificats
Entra ara a Logalnet, i gaudeix de 15€ de saldo de regal per provar-la gratis i sense compromís, només per registrar-te.
Aquest saldo regal és vàlid per a la prova de tots els serveis electrònics de Logalnet, excepte per a l'enviament de Burofax postal, la prova del qual podrà realitzar-se previ pagament, sense necessitat de comprar un bo o subscripció, pagant només el preu de l'enviament.
Els principals avantatges de la plataforma per als col·legiats/des són:
- Enviaments segurs: L'eina ICAB-Logalty és el mitjà on el col·legiat/da podrà enviar les seves notificacions i contractes, a través d'una infraestructura segura, que comptarà amb xifratge de les comunicacions (SSL) per preservar la confidencialitat dels enviaments electrònics i la integritat del contingut.
- Flexibilitat i innovació: ja que el servei permet, seleccionar el servei més afí a les necessitats de comunicació que es tingui, per una banda, la remissió de notificacions electròniques o en paper i, per altra banda, tramitar contractes electrònicament, enviar documents a signar digitalment i tot des d'una única plataforma, sense desplaçament i sense horaris, tot electrònicament i sense necessitat de fer servir un certificat electrònic. El col·legiat podrà accedir a serveis de tecnologia d'avantguarda sense necessitat de fer cap mena d'inversió.
- Validesa jurídica: tots els serveis inclouen garantia d'emissor, contingut, posada a disposició, recepció i formalització (en aquells serveis que es requereix), efectiva intervenció notarial, segellat de temps qualificat eIDAS, generació de certificat acreditatiu del que ha passat amb l'enviament i custòdia de les proves durant 6 anys a Contractació electrònica, 5 anys a Acreditació, Notificació Postal i electrònica i Comunicació electrònica i 2 anys a SMS i email certificat.
- Estalvi significatiu de costos sobre altres serveis de notificació i contractació tradicionals. Podran estalviar-se prop del 80% als enviaments electrònics i sobre un 40% als postals, podent realitzar enviaments de notificacions postals internacionals a Europa.
- Control dels enviaments realitzats, des de l'apartat Seguiment, es podrà conèixer l0estat de signatures o enviaments actualitzats.
Per als ciutadans/es els principals beneficis són la facilitat i la rapidesa d'accés a les comunicacions des de qualsevol dispositiu, d'una manera molt senzilla i intuïtiva per email o SMS, i amb garantia de contingut del que s'ha rebut o signant, gràcies a la distribució notarial de totes les evidències de cada enviament i de la recepció a la finalització de cada enviament, del certificat de Logalty amb allò esdevingut a cada enviament.
Si ja feu servir l'antiga plataforma de Logalty, podràs continuar consultant els teus enviaments realitzats, fins al 31 de desembre de 2024, a l'accés de Documents. També podràs descarregar els documents dels enviaments realitzats, abans de la data esmentada, encara que Logalty sempre custodiarà els enviaments, durant el temps estipulat en les condicions de cada servei.
Us recordem que per utilitzar el sistema és necessari tenir les finestres emergents habilitades. Teniu un document sobre com habilitar-les aquí.
AccedIr
històric
Documents
-
261.5302734375 Kbpdf
-
2461.2646484375 Kbpdf
Contacte
-
LOGALTY
-
Ed. Amura, c/ de Cantabria, 2
28108 Alcobendas, Madrid (Espanya) - +34915145800
- contacto@logalnet@logalty.com
- https://logalty.logalnet.com
-
Ed. Amura, c/ de Cantabria, 2