Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona)

El GAJ Barcelona i l'EYBA, representats al Sopar de Gala dels advocats de París a través d'Elisabeth Batista, Vocal i presidenta, respectivament d'aquestes agrupacions

Divendres 11 i dissabte 12 de desembre van tenir lloc, respectivament, el sopar dels advocats joves de París i el Sopar de Gala del Col·legi d'Advocats de París, més conegut com 'Le Bal du Batonnier', al Palau de Justícia de París.
Tue Dec 15 00:00:00 CET 2015

Aquests sopars són esdeveniments de gran importància a nivell institucional. Per això, el GAJ Barcelona intenta assistir-hianualment. En aquest cas (i en l'any anterior), Elisabeth Batista va ser l'encarregada de representar-nos. Va aprofitar l'ocasió per donar a conèixer l'European Young Bar Association i els beneficis que aportaria a l'agrupació d'advocats joves de París, si decidissin ser membres.

D'altra banda, s'està valorant la possibilitat de concedir l'oportunitat de què els agrupats de Barcelona puguin efectuar unes pràctiques a un despatx a París i a un altre a Burdeus, arran dels contactes aconseguits durant la trobada. Us mantindrem informats.

En relació als greus atemptats que van tenir lloc recentment a París, ens interessem per saber com ho van viure els nostres companys de la capital francesa. Ens van informar que malauradament un jove advocat va morir a conseqüència d'un tret aquest fatídic dia. Es van guardar uns minuts de silenci en honor a tots els morts.

Esperem que sigui del vostre interès la present Nota.

GAJ Barcelona